Dagens kjøpetips

Kjipern at avtalen ble brutt men ærlig talt så forstår jeg ham strengt tatt mtp verdien på klokken vs salgsprisen.

Har selvsagt full forståelse for selger som ikke ante hva han hadde på hånden. Jeg gikk godt opp fra finnpris for å gjøre en konkret avtale med selger, alt ok så langt, men så tikka det tydeligvis inn masse interessenter fortløpende. Han trakk seg fra avtalen med en del bortforklaringer, som senere viste seg å ikke stemme. Synes selvsagt at dette var synd etter at avtalen var gjort. Men men.... Noen får en flott klokke, og selger får nok en overraskende trivelig helg.
 
Redigert:
Noe nytt om Exploreren, noen her inne som nå gnir seg i hendene?? I slike stunder jeg priser meg lykkelig over ikke å være vintageinteressert:D, blir fort dyrt:D. Håper noen her inne har klart å sikre seg uret.

@Tots; ja kjipt om du føler en klar avtale er brutt.

Så skal det sies at jeg tenker tlf og mail hos stakkars selger eksploderte på ett eller annet tidspunkt igår når nyheten begynnte å spre seg.
 
Nydelig Explorer! Til sammenligning ligger det en annen explorer fra 1973 på TimeZone til 93000, før moms.. :)

Dette minner meg om en historie jeg leste om en som la ut en milsub for salg i England, uten å vite hva han hadde. Heldigvis (mener jeg) ble han kontaktet Mike Wood, og kunne autentisere klokken og hjelpe med salg.

Unner selgeren å få det den er verd, hvis klokken er autentisk :)
 
Annonsen er slettet.....noen som kan bekrefte hva denne gikk for, og gikk den til en TS-er?????

Eller var det ikke reelt? Ref kommentaren til ChristianN om en fake PAM fra forrige uke med tilsvarende skriv fra Bjerke. Enkleste sak i verden å kopiere/lage en slik bekreftelse på gutterommet.
 

Vi har tatt en runde på denne nå akkurat i Salon Prive ... og det er vel, for å si det mildt, en overvekt av tvilere.
som en vis ung mann sa - "Et typisk WIS bilde av en meters first med perfekt polert plexi som viser dato hjulet på open nine, fint dandert på tidsriktig rolex green. Det er bare et troll som har rappet et bilde på nettet og som venter på dere i tråden kopier/fakes"
 
Jeg har bedt finn utestenge brukeren. Kan de stenge ute IP-adresser? Ellers lager vel bare gjøken en ny bruker?