Dagens kjøpetips

T serie er vel ca -96, da var selger 16 år? Det var en ung herremann som da kjøpte seg en ny rolex ;)
 
Hvem vet, kanskje han fikk den i konfirmasjonsgave eller noe? Eventuelt arvet den.

Uansett, han må da vite at uret er verdt minst det dobbelte.
 
Har startet en kjapp samtale med personen, virker det halv ok drar jeg for å se på den hos en urmaker. Men det er nok som du sier, men taper aldri på å prøve :)

Han har lagt ut en breitling til 9990,- også, og kaller seg breitling entusiast. Bildene i de to forskjellige annonsene er så vidt forskjellig tatt at det (nesten) umulig kan være samme fotograf.

Jeg styrer klar av denne selgeren.
 
Selger ønsket å treffe meg, har spurt han om å treffes oss forhandler nå. så får se hva han sier. Han har dokumentasjon fra den ble kjøpt også sier han, noe som gjør meg mindre suspekt ift tyveri. Iallefall om de er signert i hans navn.
 
Hvem vet, kanskje han fikk den i konfirmasjonsgave eller noe? Eventuelt arvet den.

Uansett, han må da vite at uret er verdt minst det dobbelte.

Selger sier i annonse at denne er kjøpt ny av ham, men jeg skal på ingen måte komme med beskyldninger, bare forholder meg til oppgitte informasjon og faktaopplysninger - og tar en ørliten kontroll på om opplysninger samstemmer ;)
 
Selger sier i annonse at denne er kjøpt ny av ham, men jeg skal på ingen måte komme med beskyldninger, bare forholder meg til oppgitte informasjon og faktaopplysninger - og tar en ørliten kontroll på om opplysninger samstemmer ;)

For pengene han fikk i konfirmasjonsgave/arvet? :p

men ja, jeg er jo enig. Er skeptisk selv og gleder meg til å se hva utfallet blir.
 
Selger ønsket å treffe meg, har spurt han om å treffes oss forhandler nå. så får se hva han sier. Han har dokumentasjon fra den ble kjøpt også sier han, noe som gjør meg mindre suspekt ift tyveri. Iallefall om de er signert i hans navn.

Hvis alt stemmer overens og selger er villig til å møte hos AD er begge disse klokkene knallkjøp.

Håper selvfølgelig ting stemmer og at du hanker inn disse :)
 
Hei
Jeg har sikkert hatt 30 forespørsler siden kl 8 idag. Tror ikke den varer. Men jeg kan hjelpe deg å kjøpe en helt identisk Rolex på ebay uten å betale mva eller toll.

Vh

Svaret jeg fikk etter å ha spurt om å møtes oss urmaker. Så det er jo en kjeltring i og me at han vil hjelpe meg å importere inn klokker? rare greier, har spurt om å møtes oss urmaker ila dagen. Svarer han ja så reiser jeg opp, er det snusk taper jeg penger på turen i verstefall og noen flexitimer på jobb :)
 
Svaret jeg fikk etter å ha spurt om å møtes oss urmaker. Så det er jo en kjeltring i og me at han vil hjelpe meg å importere inn klokker? rare greier, har spurt om å møtes oss urmaker ila dagen. Svarer han ja så reiser jeg opp, er det snusk taper jeg penger på turen i verstefall og noen flexitimer på jobb :)

Med et sånt svar så sier det vel seg selv at dette bare er tull ?

Bildene i annonsen er jo også bare lånt på nettet ?

Håper likevel at han bare er helt nisse og at klokkene faktisk er ekte og at du gjør et røverkjøp :)
 
Ja jeg er 99% sikker på at dette bare er vrøvl å han holder meg for narr. Men den ene prosenten holder meg igjen:) Jeg har sagt at jeg kan reise fra jobb når som helst å møte han på bjerke for kjøp. Han skulle "holde meg oppdatert" Så vi får se :) Blir nok tidenes bomtur men jeg trives i bilen så det går fint :)
 
Jeg bor i Bergen og skrev at jeg kan komme i dag og hente den. Da fikk jeg svar at han kan hjelpe meg på ebay ;)
 
Hvis han kan skaffe tilsvarende fra Ebay uten å betale MVA, kan det jo bety at Rolex-kopiene koster under 200 kroner nå om dagen.. :p

Forøvrig interessant å se at han har kjøpt denne ny selv. En T-serie Rolex ble vel produsert i 1995/1996, så hvis vi legger til grunn at den ikke lå lenge usolgt i butikken var han ikke mer enn 15-16 år da han kjøpte denne.