Troglodytae
Støttemedlem
Kjekt å vite. Men det reklameres ikke for det? Bor ikke akkurat i området så ikke så lett å få med seg dessverre.
Det er jo overalt.
Kjekt å vite. Men det reklameres ikke for det? Bor ikke akkurat i området så ikke så lett å få med seg dessverre.
Meld deg på nyhetsbrevet på e-post inne på nettsiden så får du beskjed i god tid hvert år.Kjekt å vite. Men det reklameres ikke for det? Bor ikke akkurat i området så ikke så lett å få med seg dessverre.
Jeg har ikke fått med meg noe tidligere enn den e-posten som kom til alle som er på nyhetsbrev, men den kom bare dagen før - nå florerer det jo på sosiale medier med både annonser og egne innlegg mom salget, men vil påstå at det er lite annonsering av det i oppløpet.Kjekt å vite. Men det reklameres ikke for det? Bor ikke akkurat i området så ikke så lett å få med seg dessverre.
Jeg har ikke fått med meg noe tidligere enn den e-posten som kom til alle som er på nyhetsbrev, men den kom bare dagen før - nå florerer det jo på sosiale medier med både annonser og egne innlegg mom salget, men vil påstå at det er lite annonsering av det i oppløpet.
…pluss at nåværende eiere ikke skal skrike opp alt for mye da de forhåpentlig ikke ser at sine klokker blir dumpet i pris.De fleste salg annonseres ikke før de allerede er i gang, med unntak av for eksempel Black Friday. Årsaken kan være at butikkene ønsker å unngå at kundene bevisst utsetter kjøpet i håp om å få varen til en lavere pris under salget.
Hvor kan man se mer om ulike klokker på salg? Nettsiden til Bjerke viser bare til hele sortimentet deres..Jeg har ikke fått med meg noe tidligere enn den e-posten som kom til alle som er på nyhetsbrev, men den kom bare dagen før - nå florerer det jo på sosiale medier med både annonser og egne innlegg mom salget, men vil påstå at det er lite annonsering av det i oppløpet.
Du kan sende de en e-post og høre om de modellene du ønsker er på salg. Kanskje du får svar, kanskje har de for mye å gjøre til å svare.Hvor kan man se mer om ulike klokker på salg? Nettsiden til Bjerke viser bare til hele sortimentet deres..