Dagens klokke

Dagens scann :cool:

scann3.jpg
 
Sånn, da er sparebøssene til ungene tømt og.....nei nei nei, at dere kunne tenke i de baner. Tanken på ny ammo-rem til Paneraien min kunne aldri falt meg inn. Neida, her må vi ta ferge over fjorden til den bitte lille lokalbanken for å få tømt sparegrisen, det blir ikke noe svinn underveis, lover :)

p1020583y.jpg
 
Dritkul klokke, vurderer denne selv :D
Er du fornøyd?

Ja absolutt. Har hatt den i snart 1 år no faktisk. Den har vore med på mykje forskjellig. Alt frå kontorarbeid til vedhogst. Skikkelig tøff sak dette her. Anbefales.

Dagens er lillebror Seastar. Kul klokke det og.

20120724_091921.jpg
 
Jepp. Overfører når jeg kommer hjem. Med renter hvis du pakker inn med Gavepapir;)

Ps. Det er kneet ja... Din syke,syke mann
 
Fortsetter med å ta med APen på steder som kanskje ikke har sett en AP før. Denne gangen på Kjærringøy i Nordland i ganske stiv vind.

029633a3-7121-4a22.jpg
 
Fortsetter med å ta med APen på steder som kanskje ikke har sett en AP før. Denne gangen på Kjærringøy i Nordland i ganske stiv vind.

Kjerringøy er en herlig plass! Hjemstedet mitt ligger ikke langt fra Kjerringøy, og på somrene før syklet vi til Festvåg, snek på fergen over og surret rundt på Handelsstedet for å titte på pene turistjenter... Det finnes også en del fine badesteder, men vannet blir sjelden noe særlig over 14-15 grader, så det er en kjølig fornøyelse!
 
Kjerringøy er en herlig plass! Hjemstedet mitt ligger ikke langt fra Kjerringøy, og på somrene før syklet vi til Festvåg, snek på fergen over og surret rundt på Handelsstedet for å titte på pene turistjenter... Det finnes også en del fine badesteder, men vannet blir sjelden noe særlig over 14-15 grader, så det er en kjølig fornøyelse!

Intet nytt under solen, og intet nytt under kjolen.....:cool:
 
Det blåser som f på sunnmøre, men sola har i alle fall beæret oss med et kortvarig besøk. Endelig. Og da er far ute og lufter tuppene sine :)
20120724_132002.jpg