Dagens klokke

65d4c8b2.jpg
 
Fortsetter med å ta med APen på steder som kanskje ikke har sett en AP før. Denne gangen på Kjærringøy i Nordland i ganske stiv vind.

Du synes ikke du tar deg selv litt drøyt høytidelig nå? At Kjerringøy har blitt besøkt av rike turister siden før AP var født er en fact, og det finnes faktisk innfødte som kan klokken der oppe også. Jeg satt i kaffesjappen på en oljerigg utenfor Brønnøysund og kom i snakk med en eldre kar som ikke bar preg av å ha vært for langt vekke fra heimen. På lanken satt der en ALS Langematik-Perpetual Rose Gold. For, som han sa; " Æ like klokka".
 
Skiftet til gull for aftenen :D Jeg lurte på om denne måtte gå, men hver gang jeg tar den på ler jeg av tanken. Vi får se.

DSC_4182.jpg
 
Lite spennende å komme med herfra (som vanlig, klokkeparken er stagnant og for øyeblikket er jeg i tillegg lenkefast). Men jeg måtte innom for å berømme dagens beholdning i denne tråden, både underholdning, små lekre treats (Anders, den GMT'en ser vi gjerne mer av) og elegante stikk til søringer nordpå :)

Mathfjeld, setter du på skranglelenka ens ærend for bilde av dagens? :D Og entropy, du ser ut til å ha tatt med et klokt par for anledningen (klokker, ikke knær eller hva det nå er som opptar enkelte andre her).

Å ja, dagens klokke:

IMAG0258-1.jpg