Dagens klokke

Den er (var) for salg ja.

Her begynner Deep Blue å vokse seg til litt med godfølelsen, til dels på grund av at den fikk "krilles seal of approval" igår - noe som teller svært høyt :)

Funnet både hack & wind på dette Miyota 9015-verket og den bærer stort men godt

b00b3e48-d1ad-d01e.jpg
 
Tøff den der, sjuli, men skulle ikke du selge den? Ingen takers?

Jo takk, jeg er i grunn veldig fornøyd med den. Klokken er fortsatt for salg, og det har vært noen interessenter, men jeg har ikke pushet klokken veldig. Ferietid vettu.
Men klokken må gå etterhvert. Antar noe snart er på vei inn ;)
 
Hvilken klokke er bedre enn den nyinnkjøpte Exploreren når man sitter i Kjerringkjeften i Hemsedal. Ikke Mount Everest, men close enough ;)

DSC00161.jpg
 
Yeeey, ny DJ på meg :) Sendern på spa i morgen, men i kveld bor den venstre!

bc7c812b-4523-66f3.jpg

Lurte fælt på om GoodGuy-meldingen gjaldt Black Bay - men seff var det Iobergens gamle som gikk dit.
Grattis med nytt!!


Ref. Hemsedal vs. Everest - her er vi alle venner og ingen ser på annet enn mesterverket nede i bild
 
Lurte fælt på om GoodGuy-meldingen gjaldt Black Bay - men seff var det Iobergens gamle som gikk dit.
Grattis med nytt!!


Ref. Hemsedal vs. Everest - her er vi alle venner og ingen ser på annet enn mesterverket nede i bild

Takk, i tillegg til å være en flott klokke (selv om den trenger litt tlc både inn- og utvendig) så vet jeg nu at frøknen liker DJ i 36mm, greit med tanke på 30-årsgaven som snart er på vei :)
 
Takk, i tillegg til å være en flott klokke (selv om den trenger litt tlc både inn- og utvendig) så vet jeg nu at frøknen liker DJ i 36mm, greit med tanke på 30-årsgaven som snart er på vei :)

Gratulerer! Så det er du som besitter min gamle DJ, altså ;) Kos deg med den!
 
Kos deg med klokken! Selv var jeg på posten og hentet min 116610LN kjøpt fra Rattytdr i dag! Alle er fornøyde!! Jeg ELSKER Sub-c
 
Kos deg med klokken! Selv var jeg på posten og hentet min 116610LN kjøpt fra Rattytdr i dag! Alle er fornøyde!! Jeg ELSKER Sub-c

Grattis :) Men du vet hva de sier, pics or it didnt happend ;)

Edit: Der kom det før jeg fikk postet, nydelig klokke :)
 
Lurte fælt på om GoodGuy-meldingen gjaldt Black Bay - men seff var det Iobergens gamle som gikk dit.
Grattis med nytt!!


Ref. Hemsedal vs. Everest - her er vi alle venner og ingen ser på annet enn mesterverket nede i bild

Angående Black Bay: den beholder jeg glatt selv hvis den ikke selges. Sub-c og Black bay er en finfin kombo! Digger begge disse!