Dagens klokke

Habbes: Velkommen til Tidssonen :D Flott bilde av et fint ur :cool:

Breitling Steelfish X-Plus idag :mrgreen:
RIMG0054.jpg
 
Gull i dag for å hylle alle de fantastiske utøverne i OL!

Da passer det jo at det er den 1. i dag også...


IWC med calibre 8541
P1030004.jpg
 
Hei Frodo!

Hvor kjøpte du MANSJETTKNAPPENE???
De var bare helt rå!

Så ikke denne før i dag.
Kjøpte de på ebay. Søkte på cufflinks.
Så poppet de opp. De er helt rå. Finere i virkeligheten enn på bilde. Ser virkelig ut som ekte, bittesmå urverk.
De er så realistiske at jeg av og til lurer...:cool::cool::cool:
 
Mars2010001.jpg

Fikk det ikke med på bildet, men har faktisk på meg Omega mansjettknapper i dag.
VIl også si en ting til, jeg har ALLTID mer enn en dagens klokke. Hver dag bytter jeg minst en gang, ofte to.
I begynnelsen her, la jeg ut gjerne to bilder hver dag men følte det ble litt mye...:mrgreen:
 
Ikke så ofte jeg legger ut lenger, men ble litt inspirert av "kopp" bilde til Frodo.. Aerospace på gummi..

25552_10150097535865475_692635474_11573985_2512266_n.jpg
 
VIl også si en ting til, jeg har ALLTID mer enn en dagens klokke. Hver dag bytter jeg minst en gang, ofte to.

Jeg er så glad for denne nettsiden. Hver gang jeg begynner å lure på om jeg riktig vel bevart, leser jeg noen poster her inne og konkluderer med lettelse at det finnes opptil flere som er like ille. :) Frodo: Takk for alle bildene. Du trenger ikke være redd for at det skal bli for mye med to bilder om dagen - dine klokker er verd å se maaaaange ganger.
 
Takk for den bekreftelsen, Hopalong!:cool:
Kveldsrutinen er å henge frem dressen, skjorte og belte. Deretter velge klokke som matcher og som er ok i forhold til hvilke møter jeg har dagen etter.
Om ettermiddagen når jeg kommer hjem går jeg opp på soverommet og skreller av meg dressen. Finner frem klokkeeskene og velger klokke i forhold til fritidsantrekk og gjøremål. Hvis jeg skal gjøre noe skjauing eller lignende blir det gjerne ett bytte til etter at jeg er ferdig med jobbingen...:mrgreen::mrgreen:
 
Får litt etterlengtet wrist time for å ta dette bildet. Brukte 2 timer på å pusse og rengjøre klokken i går, det skinner!!
Nå skal den snart legge seg i boksen igjen og så blir det polar som kommer på...

017.jpg
 
Nyervervelsen er presist som et atomur - rett ut av boksen har den nå gått på sekundet i fire dager:)
DSC00067.jpg