Dagens klokke

Monsterfredag indeed! :cool:

4426947414_00085705ee_b.jpg

Monstern er helt rå på nato Sponon :cool:
 
Endelig på armen!

:cool:Da satt rett klokke på rett arm, dvs IWC GST AQUATIMER 2000 på mitt håndledd.
HPIM2983.jpg

Dette er det optimale dykkerur synes jeg.:D
HPIM2978.jpg
 
:cool:Da satt rett klokke på rett arm, dvs IWC GST AQUATIMER 2000 på mitt håndledd.


Eh... Jeg tror det må ha vært en misforståelse. Det er feil arm, den skulle faktisk ha vært på mitt håndledd!

Veldig pen Aquatimer. Har ikke sett så mange med sånn bezel før.
 
a1f0b479.jpg

eb065419.jpg

Morgensemning med kaffe og Monaco.
Tillater meg å legge ut bilde fra et par dager tilbake.
Det morsomme med monsteret er at det faktisk får en del wt og høster mange hyggelige kommentarer.:cool:
God helg, alle sammen!:D
 
:cool:Da satt rett klokke på rett arm, dvs IWC GST AQUATIMER 2000 på mitt håndledd.
Dette er det optimale dykkerur synes jeg.:D
Gratulerer! Dette er en totalt undervurdert klokke!
Sittet å stirre på bildene lenge nå. Sjelden å finne bilder av denne fantastiske modellen.
Takk, miczer, for en fin start på dagen!:D
 
Håper dere kan tilgi et bilde tatt i går, fikk ikke nett før i dag. Jeep- og snøscootertur på Island, her fra et stopp ved Seljalandsfoss :D En fantastisk dag med mye offroad-kjøring og en nydelig scootertur på breen på Hekla.

Seiko SKX007, Yobokies mod.

IMG_0307.jpg


IMG_0308.jpg


IMG_0312.jpg
 
Flotte bilder!

Hvordan er prisnivået hos Rolexforhandlerne på Island for tida? ;)

Takker! Aner ikke, jeg har ingen ledig tid til byvandring på dagtid. Trolig ikke noen spesielt gode deals å gjøre, selv om kursen har endret seg dramatisk har jo alle priser blitt satt tilsvarende opp, ihvertfall på importerte varer.