Dagens klokke

Hentet denne lille lurifaksen på postkontoret nå i sted, en noe modifisert (iflg selger med PVD - hvorvidt det er sant eller ei aner jeg ikke) Citizen Bullhead:

citizen_bullhead.jpg


Ganske liten, veier knapt noe som helst men ganske synlig på håndleddet uansett pga. fargen. Artig lite kjøp :)
 
Hva syns du om den nye kassen og lenken?
Kassen virker grei, men jeg synes den virker mindre pga markørene og forskjellig farge på skive og bezel når lyset kommer fra siden. Lenken liker jeg godt, får håpe den er motstandsdyktig mot riper på de blankpolerte midtleddene. Det mest positive er låsen. Virker mye tightere og mer solid enn den forrige.
 
Super Avenger på for tilberedning av søndags frokosten.
Ellers blir det nok en Rolex dag idag også.:mrgreen:

DSCF0032.jpg


DSCF0037.jpg
 
Da var Cellini'en tilbake på hånda.:D

Kikker ut på snøen som falt inatt:

DSCF00322.jpg


Inn og ta et "lumeshot":

DSCF0044.jpg



Hei Frodo. Den JLC'en din er fantastisk!!!:D
Så den i levende live hos en forhandler i Zurich denne uken. Den er virkelig i en klasse for seg.
 
Den Cellinien var bare vakker! Nydelig kasseform, og en herlig skive. Digger at den kun viser time/minutt. Leste innlegget ditt høyt for kona. Håper det hjelper å hinte.
 
Den Cellinien var bare vakker! Nydelig kasseform, og en herlig skive. Digger at den kun viser time/minutt. Leste innlegget ditt høyt for kona. Håper det hjelper å hinte.

Takker så mye.:D

Håper flere fruer rundt i det ganske land leser innlegget og blir inspirert.:D
Vi stakkars klokkegale trenger all den støtte vi kan få fra våre kjære.;)
 
Startet dagen med Gmt'en gikk over til Cellini

Fikk tilbake denne fra service på Onsdag, har vært på armen siden, helt til jeg leste posten om en ny ervervet Cellini gjennom kona :)
DSC_1338.jpg
 
Fikk tilbake denne fra service på Onsdag, har vært på armen siden, helt jeg leste posten om en ny ervervet Cellini gjennom kona :)

Du må gjerne poste bilder av Cellini'n også. :D

I det hele tatt så tryller du frem så mange flotte klokker på "Dagens Klokke" at jeg med dette vil starte en liten folkeaksjon: "Aksjonen for at Ligtningii snart presenterer hele samlingen sin i galleriet." ;)