Dagens klokke

Jeg fikk tips om å ta kompremeringen helt av, men om 14bit ikke foringer kvaliten slår jeg på det med en gang;)
Kos deg med kamera, det lille jeg har brukt det virker veldig overbevisende:)

Beklager OT

Komprimeringen på råfiler er vel lossless?

Ser nesten ut som kassen er i rose gold :)

Hmm... hva med en D800 i rose gold? Jeg er sikker på det finnes et marked om enn noe smalt. Stabilt å jobbe med i alle fall :)
 
Etter en forfriskende løpetur opp til nærmeste grend og påfølgende kald avrivning i dusjen, er det på tide med mitt sedvanlige ferie-klokke-gruppebilde:

208C5254-6742-4D27-B960-34DB9333312A-2091-0000011186FE91C0.jpg


Ved en liten gjennomgang ser jeg at jeg har postet en del av disse.
Det er her jeg avslører at jeg er superplusskvamperfektum-wis.

Ftr: det ble Datejust til kvelds.:cool:
 
Da skal jeg prøve meg på kompremering så får jeg se om det er mulig å merke noe forskjell.;)

Åpenbart et marked for alt Tore:cool:
 
Beklager litt mer OT

Jeg fikk tips om å ta kompremeringen helt av, men om 14bit ikke foringer kvaliten slår jeg på det med en gang;)

Komprimeringen på råfiler er vel lossless?

Det er to typer komprimering både på 12-bit og 14-bit. Den som kun heter "komprimert" vil forringe resultatet, men den som heter "komprimert uten tap" skal være lossless.
 
Morgenstemning. Det blir overgang til Chronoswiss etterhvert. Skal ta med ungene å lete etter stedet hvor en Lancaster bomber kræsjet under krigen.
Spennende!

5CE43438.jpg
 
se2yqu2e.jpg

Til noen kjøper eller bytter Carreraen jeg har for salg, blir det bare Tag Heuer på denne tråden fra meg... (etter vedtak fra finansminister)