Dagens klokke

u5adu3u3.jpg



Postet med Nokia 5110 via SMS
 
Det var i de dager, at det kom nye natoremmer i posten...

Hot or not:

PA092683.jpg


God kveld ønskes alle sammen :) :) :) :) :) :)
 
Den Tutimaen er kul og sjelden å se i Norge! Har hatt to selv i forskjellige fargekombinasjoner og en Commando chrono og Tutima er et veldig undervurdert merke.
 
Den Tutimaen er kul og sjelden å se i Norge! Har hatt to selv i forskjellige fargekombinasjoner og en Commando chrono og Tutima er et veldig undervurdert merke.

Takker! Tutima er et undervurdert merke ja, og står kanskje litt i skyggen av Sinn, til tross for sin horologiske historie. Jeg liker klokken godt, MEN, det er alltid et menn. Da jeg kjøpte klokken, gikk det en uke før kronen ikke lenger fikk feste i gjengene, og jeg ble bare stående å skru og skru. Klokken ble sendt til Tutima og reparert, og kom tilbake etter en tid. Når jeg får tilbake klokken går det nok en uke, og samme problemet oppstår igjen. Tilbake til Tutima. Tutima tok reperasjonen på garanti begge gangene. Når jeg skrur inn kronen nå, merker jeg at det ikke skal like mange omdreininger til før den er skrudd til, så det er vel bare et spørsmål om tid før det samme skjer igjen. Men bortsett fra kroneproblemene, er jeg strålende fornøyd med klokken ;) Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe lenke til den, men finner ingen steder som selger den. Kanskje jeg skal be Tutima legge ved en lenke neste gang den må repareres :cool:
 
Tutima er kjempetøft, synes jeg. Leste om dem i Watchtime el.l. for en stund siden, de flytter vel "hjem" til Glashütte i disse dager. OG utvikler eget verk. Bra greier!

Ellers er det Speedy på kontoret!
IMAG1394.jpg
 
PAM 312 på flunkende ny Toshi strap - til dress :eek::razz:

IMAG1989.jpg


Fantastisk kvalitet på reimene Toshi lager, anbefales på det varmeste, og ikke bare til Panerai.
 
Fantastisk kvalitet på reimene Toshi lager, anbefales på det varmeste, og ikke bare til Panerai.
Skal vurderes til min Pa**** ;)
Hvor hornete og kantete oppleves forresten den Ted Su du har for salg? :)
(videre diskusjon fortsettes med fordel på PM)

ba3ugety.jpg

Hadde pakket inn speedyn så fint i reisefodral med nato men glemte igjen hjemme. Så sykkelklokka blir med inn på kontoret