Dagens klokke

Jaeger-torsdag her og!
yve8yjy2.jpg
 
Jeg lar Jaeger torsdag være og bruker fremdeles favoritt komboen:) , men hvor blir remmen fra Hodinkee av...tar jo en liten evighet:(
a9a7yvuz.jpg
 
4yXWZ.jpg


Litt avveksling.

(hvis dere lurer på hvorfor den ligger oppå en PSU, så er det fordi jeg har ryddet litt i kablene i kabinettet mitt. Heueren vurderes byttet/solgt - ta kontakt dersom du er interessert:D)
 
Kanskje ikke helt dagens, men jeg og Minuterepeater hadde en liten handel/GTG på søndag kveld på en bensinstasjon i Bærum. Jeg kjøpte en ubetydelighet i klokkeverdenen.


img2958lh.jpg

Hva skal man si. Bortimot perfekt sportsur.

Gratulerer med flott klokke! Klassiker det der.

Begrunn gjerne hvorfor du valgte akkurat denne ;)

Noen vil hevde at de er kjedelige, og at du ikke skal poste bilder av den i Dagens klokke, men jeg sier - ikke hør på dem!! Vis de klokkene du har, selv om det er noe som Rolex har laget :razz::razz:
 
4yXWZ.jpg


Litt avveksling.

(hvis dere lurer på hvorfor den ligger oppå en PSU, så er det fordi jeg har ryddet litt i kablene i kabinettet mitt. Heueren vurderes byttet/solgt - ta kontakt dersom du er interessert:D)

Kan du ikke fortelle litt mer om klokken - jeg tror ikke jeg skal kjøpe den, men jeg har aldri sett den modellen før og ble litt nysgjerrig. :)