Dagens klokke

Kona påstår jeg går mye på jakt. For å bevise for henne at hun overdriver, førte jeg i høst jaktdagbok for første gang og var urutinert nok til å fortelle henne om det. Når jeg nå regner sammen, kommer jeg til 58 turer og 72 felte vilt, og det er før jeg reiser til Skottland på jakt neste uke. Det er nok definisjonen av "mye" jeg må konsentrere kreftene om.

93EFBF35-5000-44BE-854E-7378AF07DFD4-330-000002693D1866D6.jpg

:)

Så lenge hun ikke har anført "for mye" kan jeg ikke se at du har problemer.
Pen sub!!

Slenger med dagens PAM på French canvas :)
IMAG2371_zps2ed84724.jpg
 
Redigert:
Det er tritium dial og visere på denne? De ser hvertfall originale ut. Sinnsykt kult at du fant en fra fødselåret! Den kommer til å få en nydelig patina. Lov at du aldri selger denne!

Beklager, så ikke innlegget ditt før nå.

Ja, der er tritium dial og visere, og jeg er ganske sikker på at de er originale. Jeg lover! :)
 
Kona påstår jeg går mye på jakt. For å bevise for henne at hun overdriver, førte jeg i høst jaktdagbok for første gang og var urutinert nok til å fortelle henne om det. Når jeg nå regner sammen, kommer jeg til 58 turer og 72 felte vilt, og det er før jeg reiser til Skottland på jakt neste uke. Det er nok definisjonen av "mye" jeg må konsentrere kreftene om.

93EFBF35-5000-44BE-854E-7378AF07DFD4-330-000002693D1866D6.jpg

Hatten av - for både utbyttet, klokken og den tålmodig konen.

Selv har jeg fått GP tilbake på originalremmen - mye finere:
bilde-123.jpg
 
Alt var bedre før II

Klokken: 1967
Lampen: Ca samtidig

Og i god reimmeldingsånd: Horween shell cordovan dark tan.

1000-37_zps4b2dd92e.jpg
 
Sitter og leker litt med lightroom, så jeg tar med ett til. Var ikke så lett det her med håndholdt i dårlig lys, men etter litt mekking med det eneste som ble skarpt ble det bra :)

1000-37_zpsaba433c1.jpg
 
Har blitt mye fotografi i dag, og exploreren har satt på armen. Til slutt knipset jeg et bilde av klokken sammen med 50mm linsen. :D

8386596951_8ac024c8ee_b.jpg
 
@ Tore: Utrolig flott bilde og klokke. Merker det frister MYE med vintage når jeg ser slikt. Vintage submarinere med faded bezel og plexi får lærrem til å virke som det mest naturlige i verden. Det signaliserer på en måte at tiden den skal brukes til dykking og som "beater" er forbi, og det som gjenstår er massevis av historie og kulheten designet utstråler. Vintage rolex skal inn en gang, det er en ting som er helt klart. :)