Dagens klokke

Dagens er tatt med Iphone 4. Etter jeg solgte mitt Canon 7D, ville jeg mest bare teste ut hvilke begrensninger telefonen har. Og det er jo selvfølgelig mye:)! Det meste er gjort i PS, satt sammen av 7-8 bilder.

8386708137_8cc19c4bf5.jpg
 
Fin klokke, Andreas!
Kult at du joina her også, dette blir dyrt for deg! Pakka mi fra Lervik kom nettopp i posten, så det kommer straks en unboxing. Følg med!

Thomas



Takk skal du ha Thomas. Ja det var på tide at jeg meldte meg inn her. Virker som det er mange hyggelige folk her med masse info, og det er jo bra. At det blir dyrt i lengden tviler jeg ikke et sekund på :D Det er jo en sund hobby, og pengene går til noe "fornuftig". Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv. Hehehe. Så bra Thomas, pakker er alltid gøy. Så dette ser jeg frem til :cool:
 
Startet dagen med denne, på vei til trening:
raysman-17_01_2013_zps5380adbe.png

En av de beste G-Shockene Casio produserte, IMO.

Gikk så over til denne:
seiko-17_01_2013_zps0544d1e7.png


:)
 
Pondus: Det tok 2,5 sekunder før jeg skjønte at du hadde klokken på høyre arm. Da så det ut som knyttnevnen var slutten på underarmen og at du hadde verdens tykkeste armer :D

Men utrolig lekker IWC du har der!
 
Er ikke helt klar for å gi slipp på ferien, selv om jeg må på jobb i morra.

5E10A6EB-06CB-4A19-AD66-904AA474C209-3839-0000021CAD08121B.jpg
 
Pondus: Det tok 2,5 sekunder før jeg skjønte at du hadde klokken på høyre arm. Da så det ut som knyttnevnen var slutten på underarmen og at du hadde verdens tykkeste armer :D

Men utrolig lekker IWC du har der!

Fort gjort å bomme litt ettersom vanen er at man har klokken på venstre :D