Dagens klokke

Helson Stingray i dag også, 47 mm men bæres mindre med sin lave profil. Kan ikke klage på mindre enn 1 sekund avvik i døgnet heller :)
20E5E9F9-08CE-42F4-BF73-4759D4CA68AD-183-000000181EE21D4F-3.jpg
 
Jeg er virkelig ikke klar for uken som kommer.
Skulle ønske helgen hadde et par dager til...

C3DEF133-2537-4FD4-BDBA-2CF71D73A65F-2082-000000FDAFE89870.jpg


Edit: jeg må tillegge at jeg har ryddet postboksen og betalt støttemedlemsskapet for i år.
Takk, Juice, for at du gir meg denne muligheten til virkelighetsflukt i en tøff hverdag!
 
Redigert:
Ahhh....barnedåp er et slit når ungene maser og tjaser på deg konstant. Det blir ikke bedre av å ha på bunad, som sikkert økte kroppstemperaturen min med tre grader. Nå er bunaden endelig hengt vekk, dusjen unnagjort, ungene er i seng og min nyervervede LLD får armtiden den fortjener :)
20130120_193420.jpg
 
Sesongens første etterlengtede skitur ble som ventet et slit, ingen snarveier fra dalbotnen og opp til fjells. Men belønningen er deretter!

2013-01-20-269_zpsa52619c3.jpg
 
Grattis med to tøffe (tørr jeg si?) beatere Sjuli! Bra du får hvilt gullet litt :)

Hehe, takk, for meg er dette beatere selv om de nok ikke anses som det av alle andre. Men for de aller tøffeste oppgavene, som for mitt vedkommende er å skifte dekk eller lesse noen trillebårlass med sand, har jeg jo en Seiko 5 diver :)
 
Redigert:
Hehe, takk, for meg er dette beatere selv om de kanskje ikke anses som det av andre :p

Grattis!

Jeg er overrasket, men bifaller selvsagt valget. Synd den ikke er å få uten date lenger.
LLD var en tid tilbake en av de mest debatterte urene her inne. Litt rart, synes jeg.
Den er, etter mitt syn, relativt konservativ i utformingen. En klassisk kompressor klokke, uten noe fiksfakseri.
Jeg elsker dens retro charme. Igjen, gratulerer sjuli!
 
Nå ærlig innrømme at jeg aldri helt har sett det helt o'store med Speedmaster, men det er heldigvis lov til å forandre mening;)
Nyervervelsen på hånden idag ihvertfall, og plexi er sexy:)

20130121_103811.jpg