Dagens klokke

9559D9D5-36D7-4E7A-9CCF-86B63275499F-1498-000001766CA32453.jpg
 
Blir dårlig med unboxing når man kjøper klokke uten boks og papirer, men her er iallefall dagens nyervervelse..
63FCEB94-AC24-4D02-9C6E-408B0C528487-5435-000003DDECF65558.jpg
 
Redigert:
Hornback..

Da har den nye remmen endelig kommet. :D
Nå sitter jeg og funderer på å bytte selv eller svinge oppom urmakeren..
001-19.jpg
 
Startet dagen med Speedy (se dagens bakside tråd).
Nå hjemme og hjelper eldstejenta med leksene med Tudor på armen.

66319E27.jpg
 
I farten la jeg ikke merke til det.. vi satt og diskuterte SIHH nyheter istedenfor bøk :p th er en god kompis sin mens omegaen var et bidrag fra sidemann, som kom opp idet bildet skulle tas :) den var raskt tilbake på armen så det forklarer kanskje sitt :/ idet jeg ville prøve måtte mer bøk skrives ned så det rakk jeg aldri, hadde nok merka det fort da!:)
- redder meg inn med at jeg ikke har størst kunnskap på omegafeltet hehe! -
 
Nysgjerrig på hva bøk er googlet jeg det og fikk: Stort, løvfellende tre med tett krone, som er bredt hvelvet. :p
 
I farten la jeg ikke merke til det.. vi satt og diskuterte SIHH nyheter istedenfor bøk :p th er en god kompis sin mens omegaen var et bidrag fra sidemann, som kom opp idet bildet skulle tas :) den var raskt tilbake på armen så det forklarer kanskje sitt :/ idet jeg ville prøve måtte mer bøk skrives ned så det rakk jeg aldri, hadde nok merka det fort da!:)
- redder meg inn med at jeg ikke har størst kunnskap på omegafeltet hehe! -
Skulle ønske jeg hadde medstudenter som har interesse for klokker:( Ser dessverre masse fakes på BI

Nysgjerrig på hva bøk er googlet jeg det og fikk: Stort, løvfellende tre med tett krone, som er bredt hvelvet. :p

Ikke så langt unna:) Faget heter Finans og økonomistyring 2(hvis jeg ikke husker feil?) og har initialene BØK i eksamenskoden.