Dagens klokke

Vinterferie med syke barn,blir litt caramel i varm melk til de små og en dæsj i kaffen til far. Nå er det sabeltann og popcorn....
Fortsatt god vinterferie folkens:)

9da4b66adb2aefd908ec6e2b13212ff5_zpsce9a48ee.jpg
 
I dag er første dagen i 2013 som virkelig gir meg en følelse av vår. Strålende vær! :D

8491441407_45abb2b56b_b.jpg
 
Ble explorer 2 i dag også. Merker jeg trekkes ekstra mot denne for tiden, og tror en del av grunnen er hvor latterlig behagelig perlonremmen er. Kjenner nesten ikke at klokken er på armen... :p

8489471264_be6eccf800_h.jpg

Den remmen passer perfekt til klokken. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fra? :)
 
@Montanus Helt enig, elsker disse perlonremmene. Synes de er perfekte på både rolex explorer 1 og 2. De er bestilt fra en finurlig liten butikk som heter Yellys Watch Corner.

Siden er utrolig uoversiktlig, så bestilling er litt tricky. Å bruke google chrome med oversetter vil gjøre det mye enklere. Først må du velge modellen du vil ha i listen, som feks. 301 kristall grau schnalle chrom. Det er denne som er på exploreren min på bildet. Så må du trykke på handlevognen lengst til høyre for å velge 20mm bredde. På neste side velger du sone 1 for norge og skriver inn adresse og fullfører bestillingen. Går ganske raskt om du vet hva du skal trykke på.

Eventuelt kan du bare sende en mail og forklare hva du vil ha. Dette er nok det enkleste. Betaling skjer uansett via pay-pal.

Du kan også lese Rem til Hvit EXP II tråden på Rolexforumet, her er remmene diskutert i mer detalj.
 
Redigert av en moderator:
@Montanus Helt enig, elsker disse perlonremmene. Synes de er perfekte på både rolex explorer 1 og 2. De er bestilt fra en finurlig liten butikk som heter Yellys Watch Corner.

Siden er utrolig uoversiktlig, så bestilling er litt tricky. Å bruke google chrome med oversetter vil gjøre det mye enklere. Først må du velge modellen du vil ha i listen, som feks. 301 kristall grau schnalle chrom. Det er denne som er på exploreren min på bildet. Så må du trykke på handlevognen lengst til høyre for å velge 20mm bredde. På neste side velger du sone 1 for norge og skriver inn adresse og fullfører bestillingen. Går ganske raskt om du vet hva du skal trykke på.

Eventuelt kan du bare sende en mail og forklare hva du vil ha. Dette er nok det enkleste. Betaling skjer uansett via pay-pal.

Du kan også lese Rem til Hvit EXP II tråden på Rolexforumet, her er remmene diskutert i mer detalj.

Tusen takk for et forklarende og godt svar! :)
En forferdelig side, men tror jeg skal få det til ved hjelp av forklaringen din!
 
Redigert av en moderator:
Jeg holder på å gå fra vettet hver gang noen poster bilder av denne klokka! For en nydelig sak, @TomB :D

Takk. Dessverre får den ikke nok armtid da jeg foretrekker klokker på lenke. Hver gang den er på armen lurer jeg på hvorfor jeg ikke bruker den oftere. :)
 
Redigert av en moderator: