Dagens klokke

IMG_3490_zps786fc34d.jpg
 
@Montanus Helt enig, elsker disse perlonremmene. Synes de er perfekte på både rolex explorer 1 og 2. De er bestilt fra en finurlig liten butikk som heter Yellys Watch Corner.

Siden er utrolig uoversiktlig, så bestilling er litt tricky. Å bruke google chrome med oversetter vil gjøre det mye enklere. Først må du velge modellen du vil ha i listen, som feks. 301 kristall grau schnalle chrom. Det er denne som er på exploreren min på bildet. Så må du trykke på handlevognen lengst til høyre for å velge 20mm bredde. På neste side velger du sone 1 for norge og skriver inn adresse og fullfører bestillingen. Går ganske raskt om du vet hva du skal trykke på.

Eventuelt kan du bare sende en mail og forklare hva du vil ha. Dette er nok det enkleste. Betaling skjer uansett via pay-pal.

Du kan også lese Rem til Hvit EXP II tråden på Rolexforumet, her er remmene diskutert i mer detalj.

Veldig fin perlon. Takk for linken. Den er selvfølgelig bestilt. Jeg er nok ikke den eneste som likte den. :)Fikk svar fra de:

Good morning Sir,
thank you for your order!
This item is on stock, and I reserve it for you.
I have another order from someone in Oslo (F..........) - if you wish so, I will join your watchstrap to this order, and then you can pick it up at F........ I don't know how far this is from your home... but you save the postage fee!
Please mail me if this is OK for you, then transfer CHF 9.00 to my Paypal account paypal@yellys.ch and I will inform the other customer that you will pick up your strap at his address.

with kind regards
Ulrich Fuchs

Bare så det er sagt, jeg har allerede betalt porto men det er alltid hyggelig å se at noen gidder å gjøre det lille extra.

Dingle: pssst, Tore kan høre deg.:D
 
Redigert av en moderator:
z2UfPVV.jpg

Hvis man myser, er kraftig nærsynt og atpåtil nippet litt på legespriten så er de ikke så aller verst ulike begge disse to.
Begge viser tiden, kan måle tiden med chronograph - min har riktignok både alarm og nedtelling men vil ikke rakke ned på andres ur bare for det :)

(@cosmo_dud - forklar det den som kan, men gitt friheten å velge så ble det denne idag igjen - mye på grund av at dagen startet med vektløfting og Raven får ny plexi imorgen hos Doktor @Superlite )
 
Redigert av en moderator:
Hvis man myser, er kraftig nærsynt og atpåtil nippet litt på legespriten så er de ikke så aller verst ulike begge disse to.
Begge viser tiden, kan måle tiden med chronograph - min har riktignok både alarm og nedtelling men vil ikke rakke ned på andres ur bare for det :)

(@cosmo_dud - forklar det den som kan, men gitt friheten å velge så ble det denne idag igjen - mye på grund av at dagen startet med vektløfting og Raven får ny plexi imorgen hos Doktor @Superlite )

Din er jo i tillegg mye lettere og dermed sikkert mer behagelig også. Skal vurdere å oppgradere jeg også :D
 
Redigert av en moderator:
Din er jo i tillegg mye lettere og dermed sikkert mer behagelig også. Skal vurdere å oppgradere jeg også :D

Jeg er en enkel og løsningsorientert man. 1-1 er en kjempefin bytteratio.
Du tenker du kommer savne den røde Daytona-skriften. Frykt ej - på denne får du initialene EK/04 og **** og Shock Resist i rødt med. :cool::cool::cool: