Dagens klokke

Seiko idag!:)

b3e6724a.jpg

Rolex 16800

endelig har jeg fått tilbake denne fra service, nytt glass, krone, bezelinsert og full urverksoverhaling. Klokken går nå på sekundet!:D

045.jpg

046.jpg

Skal på jakt etter noen pent brukte viser med en litt likere patina med resten av skiven. De opprinnelige viserene ble dessverre byttet i 1996.

endelig har jeg fått tilbake denne fra service, nytt glass, krone, bezelinsert og full urverksoverhaling. Klokken går nå på sekundet!:D

Skal på jakt etter noen pent brukte viser med en litt likere patina med resten av skiven. De opprinnelige viserene ble dessverre byttet i 1996.

Utrolig vakker Sub, dette! Synd med viserne. Men det er da ihvertfall riktige type visere. Gamle visere med patina er vanskelig, men prøv Andy Timeman. Han har mye bra originalt.:D

Pen blåfarge på den Fortisen! Egentlig ikke et merke jeg har vurdert, det burde jeg kanskje gjøre noe med?

Kjøpte med meg en flaske vann på flyplassen i dag. Valgte den kuleste flaska, skulle vise seg å være en tabbe, en helt sinnsyk pris for noen få desiliter. Akkurat nå føler jeg meg som en parodi på en Rolex-eier...:oops:

IMG_5412.jpg

(og 1 krone i pant?? Skal man få valuta for pengene her må den brukes som rekvisitt...;))