Herlig bilde, morini!
Sd'en får lett mye wt!
Glenlivet Nadurra er beste kur i verden mot tannverk.
Det blir en fredag med et par kjedelige møter. Da er det godt å ha en klokke man kan glede seg over i smug. Blir det for ille, kan jeg sette alarmen til å ringe kl 12 slik at jeg ikke går glipp av lunsj.
Det blir en fredag med et par kjedelige møter. Da er det godt å ha en klokke man kan glede seg over i smug. Blir det for ille, kan jeg sette alarmen til å ringe kl 12 slik at jeg ikke går glipp av lunsj.
Beklager dårlig kvalitet på iPhone bildet, klokken fikk prioritet fremfor ny mobil
Ingen her på forumet vil klandre deg for dårlig prioritering. Jeg mener fortsatt at en mobils viktigste oppgaver er: 1. Være liten, 2. Ha godt batteri, 3. God lyd og 4. Tåle bruk. Konas iPhone er morsom å leke med, men jeg ønsker å føre et liv hvor ikke jeg trenger en stikkontakt hver 24 time. Hvorvidt jeg har et slikt liv er en annen sak.
Fin Sinn forresten - welcom to the Sinners!
Jeg er iphone og ipad fanatiker! Alle mine bilder her er tatt med den. Kanskje ikke de mest spennende bildene. Men multimedia funksjonene til iphone er unike og gjør den geniale mobilen om til et meget praktisk verktøy. Jakten på å være minst er for meg meningsløs så lenge formatet er praktisk. Batteriet varer intil 3 dager, noe som er mer enn nok. Lyden er rævva. Men den er fantastisk robust.
Iphone ruler