Dagens klokke

DSC_0309_zps2e1b725f.jpg
 
Ja takk, jeg tar en til meg selv og en til kona. Du trenger ikke pakke dem inn.

1DCF69A1-F027-4B8B-ABD0-FEEB82806728-9388-00000602D0C2C9C0.jpg


Forresten tror jeg heller jeg tar en slik.

7E822630-A017-4F30-A609-F75A765F04CA-9388-00000603AD84CBE3.jpg
 
Redigert:
Det ble denne idag også :)
IMAG0163_zps0f50ff50.jpg


Forresten, datoen er feil. Måtte teste ut hurtiginnstillingen av datofunksjon, men rakk ikke å stille korrekt dato igjen da ungene dro meg ut.


Skikkelig sånn grei ut å leke med ungene klokke det der:p Såpass må det være!
 


Skikkelig sånn grei ut å leke med ungene klokke det der:p Såpass må det være!

Hehe....kidsa var veldig ivrig på å komme seg ut. Vi fikk på plass en ny trampoline igår, perfekt barnevakt for en som var på livet i natt og som på ingen måte skulle hoppe selv.

Btw er trampolinen av merket jumpking oval megapod, er 4,3*5,2m med 13,5 kvm hoppeflate. Å sette den opp skulle være greit, men det stemmer ikke - for økonomer, vel å merke. Min far og jeg tok utfordringen, satte sammen rammen og ble så usikre at jeg fikk hyret inn et arbeidslag fra firmaet som solgte oss trampolinen til å fullføre verket.
Å ta den telefonen var en liten nedtur, men det ble sykt bra. Billig var monteringen også. Har man plass i hagen er dette en super trampoline.
 
Redigert:
Ny uke, nye muligheter.....blææææh! Det regner, jeg er tynget med jobb og presentasjoner. Gleder meg allerede til fredag ettermiddag! Heldigvis har jeg klokker og barn jeg kan glede meg over :)
 
Ny uke, nye muligheter.....blææææh! Det regner, jeg er tynget med jobb og presentasjoner. Gleder meg allerede til fredag ettermiddag! Heldigvis har jeg klokker og barn jeg kan glede meg over :)

Ny uke, nye muligheter....., og det uten det vanlige blææææhet: pappa-perm er fantastisk! En "det går nok bra-hilsen" fra tremenningen til din Tudor:
DSC_0313_zpsb00391f4.jpg
 
Ja det kan man si. Reiser tilbake til europa imorgen. Gleder meg ikke til å dra tilbake på lesesalen, men det er en nødvendighet ettersom jeg ikke har fått gjort noe skolearbeid de siste 3 ukene!
 
Bra fart på flippingen om dagen Yalla ;)

Ja...ikkje braaaaaaaaa.... ;) Har jo blitt rene sjefsflipper´n, får bytte nick til Flipper tro jeg.

Hadde noen ur på vei inn før jeg slo til på PAM´en. Er nok dessverre nødt til å flippe disse videre slik at ikke konemor kveler meg langsomt. :p

Det var jo særs "smart" av meg å fortelle henne at når Paneraien var i boks så trenger jeg ikke flere klokker.

Fikk da følgende svar: "Yeah right...det tar sikkert 2 dager før du har funnet deg en klokke som er enda kulere!"
 
Redigert: