Dagens klokke

Diver for den fremadstormende

Dagens klokke er nylig hentet i posten. Kjøpt av en TS-good guy. Tissot Seastar 1000. :cool:
Absolutt bang for the bucks (harry uttykk? ja..) ;) Synd det er konfirmasjonsgave til den yngre karen i familien.

 
512D37AE-B09A-42FB-BAFD-A14D6363021C-5568-00000638806ECBF2_zpsefa50208.jpg
 
Prøver ikke å hoppe en gang. Godt plantet i café-stol,
Black'n'Blue idag - tragisk nok for glad i lenken for å få på Toshi'n foreløpig ;)
i12eB9s.jpg
 
Dagens klokke er nylig hentet i posten. Kjøpt av en TS-good guy. Tissot Seastar 1000. :cool:
Absolutt bang for the bucks (harry uttykk? ja..) ;) Synd det er konfirmasjonsgave til den yngre karen i familien.


Da er vi to! Har en nevø som jeg håper ikke frekventerer sonen fordi da røper jeg meg... ;)

Helt klart det beste klokkekjøpet på konfirmantfronten.
 
Det ble Tudor i dag. Føler at klokkeselvtilliten gikk i dass, takket være syke bidrag med PP og AP og annet deilig stæsj!

null_zps48f3fa42.jpg
 
@Frodo - hvis du er i tvil på horologisk sjøltillit noen gang vil jeg bare minne deg og verden på at milsub trumfer mye :)

... Tudor daydate står ikke tilbake for mye det heller ;)
 
Redigert av en moderator:
Fiiiiiiiine :) "Påske, kvinner, vin og sang" :confused: Kansje du mener "Auster, Weiber, wein und sang" - "Østers, kvinner, vin og sang"?

Nå lenkter jeg egentlig tilbake til Tyskland. Ingen planlagt tur før i oktober. Huff, det blir lenge å vente på litt Eisbein :(

Frode.

Det har du rett i. For mye wein ødelegger de smule tyskkunnskaper. :)

Etter en sterk åpning på dagens klokke-dagen passer det vel med denne massive klumpen.

 
Redigert: