Dagens klokke

Dagens lifesavere, bevern(not) for full guffe! (Tror vi sier pink floyd jeg) :)
20130416_141849_zps631e9395.jpg
 
Gratulerer så mye @Simenhv
Del gjerne flere bilder og et par ord om du har muligheten, er veldig klar for en sevenfriday as well:)
 
Redigert av en moderator:
Hadde lest så mye på forumer og klokkesider at denne måtte anskaffes for å sees "live".
SevenFriday P1

bilde-1_zps308aeeec.jpg
[/URL]

Denne må quotes inn på ny side @Simenhv!
Grattis med å ha klinket til på denne, første jeg sett på sonen fra norsk hold - er det sånn at P1 er slutsolgt med? (Syns den ser kulere ut enn P2/P3!
Var det svenske @Charles_ som skrev noe om den her for en måned siden?
 
Redigert av en moderator:
Haha, den nye avataren din mikke er beviset på at du bare MÅ gro en skikkelig Tom Selleck-bart!

Er egentlig sogning, men min kjære er fra Vassenden, og vi flyttet hit for en stund tilbake for å drive camping (familiebedrift). Bra vi er noen fra trivselsfylket som har denne "gale" interessen:)

Jølstrakjering her og :)
 
Redigert:
Jaggu fant jeg ikke fire gjenglemte juleøl da jeg rydda i boden, fascinerende hvordan de små ting kan glede kjempestort:)
DSC_0318_zpsa0ec22c2.jpg
 
Jaggu fant jeg ikke fire gjenglemte juleøl da jeg rydda i boden, fascinerende hvordan de små ting kan glede kjempestort:)
DSC_0318_zpsa0ec22c2.jpg

Å nei, så dumt at du ikke har dato på klokka ... da ser du ikke om de gått ut og kan drikke den.
-tar en sån *badam-pa-dish* man gjør når man servert noe gøy med skikkelig punch i!:)
 
Dagens:

IMAG1091_zps6a54d838.jpg


Og kveldens:

IMAG1095_zpsb70ac7da.jpg


TS-shopen sin "Colour NATO" er virkelig fine greier, denne brune er min favoritt for tiden. (Jeg foretrekker disse både komfortmessig og utseendemessig over den "autentiske" varianten til flere penger.)
 
Akkurat hjemme igjen fra årets første klatretur på sykkel.... Kjenner at låra er der gitt;)

024B9EFF-F708-4BEA-81E9-8F75A2965318-16224-00000EEBB31D4F0D_zps0f0ba21e.jpg