Dagens klokke

Det kan jeg tenke meg! :)

Kveldens joggetur unnagjort. Da duger det ikke med død tritium fra Sea-Dweller!

77517070-13AC-49DA-AFEB-25B52F13774A-20988-00001D9151E32B8A_zps8b7a41e2.jpg
 
56B00CAF-5A7A-4B63-9A72-E1BDD0ECA5D1-11064-00000971D03295E8_zpscd43af36.jpg


Etter å ha sett unboxingen til benbjo på mandag måtte jeg også ha en Christopher Ward! Bestilte sent mandags kveld og levert nord for polarsirkelen før lunsj i går, under 1 1/2 døgn etter bestilling. Imponerende!!
 
Denne har holdt meg selskap hele uken. Fint med en Zulureim for å holde styr på en topptung klokke

 
Mentaltreningstorsdag:

Ta med verktøy for remskifte til Nomos: Check
Finne noen remmer å eksperimentere med: Check
Glemme den brune remmen hjemme: Check
Gå rundt resten av dagen med en nagende følelse av at noe er galt fordi klokkeremmen ikke passer til belte og sko: Check.

 
Mentaltreningstorsdag:

Ta med verktøy for remskifte til Nomos: Check
Finne noen remmer å eksperimentere med: Check
Glemme den brune remmen hjemme: Check
Gå rundt resten av dagen med en nagende følelse av at noe er galt fordi klokkeremmen ikke passer til belte og sko: Check.


Tøft bilde!
I et lite øyeblikk trodde jeg det var hansken din og at du hadde rare fingre ;)
 
Nitrist vær, må få meg en kopp kaffe snarest for å kurere gruff :)

F35B4EB2-2C17-42A7-902D-C897C00111C9-9316-00000527FCEF3A30_zps692bbfa9.jpg

Du må være snill mot svake sjeler og slutte å poste bilder av denne. Som Speedmaster-entusiast var jeg kjempebegeistret da den kom, men jeg overbeviste meg om at den med 44mm var for stor for mine puselanker, så jeg kunne bare slutte å drømme om den. I helgen gjorde jeg imidlertid brøleren av å prøve den på hos min foretrukne klokkepusher og nå sitter jeg her å sikler over bildene dine. Aaargh - hvor mange Speedmastere trenger en mann?

"This is my Sub. There are many like it, but this one is mine."

And this one is mine:
 
Mentaltreningstorsdag:

Ta med verktøy for remskifte til Nomos: Check
Finne noen remmer å eksperimentere med: Check
Glemme den brune remmen hjemme: Check
Gå rundt resten av dagen med en nagende følelse av at noe er galt fordi klokkeremmen ikke passer til belte og sko: Check.


Noen vil si dette kvalifiserer til en OCD diagnose, personlig forstår jeg frustrasjonen ubeskrivelig godt. Du har min fulle sympati.