Etter å ha sett unboxingen til benbjo på mandag måtte jeg også ha en Christopher Ward! Bestilte sent mandags kveld og levert nord for polarsirkelen før lunsj i går, under 1 1/2 døgn etter bestilling. Imponerende!!
Ta med verktøy for remskifte til Nomos: Check
Finne noen remmer å eksperimentere med: Check
Glemme den brune remmen hjemme: Check
Gå rundt resten av dagen med en nagende følelse av at noe er galt fordi klokkeremmen ikke passer til belte og sko: Check.
Gå rundt resten av dagen med en nagende følelse av at noe er galt fordi klokkeremmen ikke passer til belte og sko: Check.
Du må være snill mot svake sjeler og slutte å poste bilder av denne. Som Speedmaster-entusiast var jeg kjempebegeistret da den kom, men jeg overbeviste meg om at den med 44mm var for stor for mine puselanker, så jeg kunne bare slutte å drømme om den. I helgen gjorde jeg imidlertid brøleren av å prøve den på hos min foretrukne klokkepusher og nå sitter jeg her å sikler over bildene dine. Aaargh - hvor mange Speedmastere trenger en mann?