Dagens klokke

Nyervervelsen på armen, og et stort glis om munnen. Denne får ikke se mye av klokkeboksen fremover nei. :D

@Wangensten Som bestilt, her er et bilde når chronoen er i gang. :)

8678958498_f1a78d3b7a_b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk @Kohe321
Den blir helt rød når chronoen er stoppet eller? Å som jeg digger den klokken:cool:

Det stemmer, om jeg stopper chronoen blir skiven helt rød. Starter jeg den igjen blir den 50/50 rød og hvit, og når den er klar til bruk er den helt hvit. Morsom liten funksjon, merker jeg begynner å time alt mulig rart nå... :D
 
Redigert av en moderator:
I fare for å ødelegge @Kohe321 sin unboxing, blir det kun et bilde av nyervervelsen:)
Passet ganske bra at denne kom inn når APen skulle på spa:cool:
Ingen av komplikasjonene er stilt inn, dessverre.



Du, si meg en ting. Jeg har hørt at det verket ikke har hack sekund. Det høres urimelig ut, kan dette stemme?

I tilfelle at det stemmer, hvordan stilles da korrekt tid hvis sekundviseren ikke stopper?

Frode.
 
Redigert av en moderator:
I fare for å ødelegge @Kohe321 sin unboxing, blir det kun et bilde av nyervervelsen:)
Passet ganske bra at denne kom inn når APen skulle på spa:cool:
Ingen av komplikasjonene er stilt inn, dessverre.



Gratulerer så mye @HCWL! Ikke småtteri du hadde på vei i pakken som heldigvis bare midlertidig ble mistet! Ufattelig fin klokke rett og slett, nyt den! :D
 
Redigert av en moderator:
Hva skjedde med turen til Geneva for å handle patek a @HCWL? Jeg skal hvertfall neste år. Men jeg skal ikke ha 5712 og 5980 som har begynt å bli mainstream!

Gratulerer by the way. Forbrukslån er fint som student vettu:)
 
Redigert av en moderator:
Etter en lang dag med sykt barn, avbrutt arbeidsdag og følgende kompensering med overtid er det lov for far å kose seg med avisen og et lite glass whisky. Mellom artiklene hjelper det også å titte ned på nyinnkjøpt Zenith El Primero (takk til Mighty Movers).

 
Redigert:
Hva skjedde med turen til Geneva for å handle patek a @HCWL? Jeg skal hvertfall neste år. Men jeg skal ikke ha 5712 og 5980 som har begynt å bli mainstream!

Gratulerer by the way. Forbrukslån er fint som student vettu:)

@Timekeeper

Jeg skal fortsatt ned til Geneva for å handle til neste år;)

Om forbrukslån er fint som student vet jeg ingen ting om, studielån er herlig derimot :D
 
Redigert av en moderator:
@Timekeeper

Jeg skal fortsatt ned til Geneva for å handle til neste år;)

Om forbrukslån er fint som student vet jeg ingen ting om, studielån er herlig derimot :D

Grattis med nytt!!!!!!!

Din galemann! Føler jeg har "litt" lite å stille opp med på dagens, men jeg er like fornøyd med skx007`en som kom i hus på tirsdag.

64Dro43.jpg
 
Redigert av en moderator:
Nyervervelsen på armen, og et stort glis om munnen. Denne får ikke se mye av klokkeboksen fremover nei. :D

@Wangensten Som bestilt, her er et bilde når chronoen er i gang. :)

8678958498_f1a78d3b7a_b.jpg

Du sparte det beste bildet til Dagens Klokke ja :) Fantastisk fin, denne seiler rett opp i toppskiktet blant sportsur for min del. Tror kanskje jeg kunne levd et langt og lykkelig liv med denne og en Master Chrono i gull til fæst.
 
Redigert av en moderator:
I fare for å ødelegge @Kohe321 sin unboxing, blir det kun et bilde av nyervervelsen:)
Passet ganske bra at denne kom inn når APen skulle på spa:cool:
Ingen av komplikasjonene er stilt inn, dessverre.



Herregud! Det er flere av dem.... Særdeles misunnelig på en god måte ;) Gratulerer så meget!
 
Redigert av en moderator:
Grattis @crown guard

Av en eller annen grunn digger jeg Seiko beatere, latterlig mye klokke for pengene;)

Latterlig mye indeed. Nå skal riktignok denne bli brukt hovedsakelig til å produsere dings mellom reolene og melkebura på en matbutikk, men det er ingenting som står i veien for å ikke bruke den til hverdags.

Ville mye heller hatt en skx007 en en 7-8k kvarts sveitser.
 
Redigert av en moderator:
@Kohe321: o herlige fred! Dette er det perfekte uret!
De siste dagene er sonen pepret med über lekre ur i aller überste klasse.
Vi bør tenke på å dra oss ut av abstinensen med en "billiguke"!

5F3C70A2-2539-4C0B-AF04-CAED6241EE82-5997-00000608C945151E_zps33eed21b.jpg
 
Redigert av en moderator:
@Frodo, du har helt rett i at dette (SD) er sannsynligvis verdens beste toolwatch :cool:

@HCWL, gratulerer med Patek :D

Jeg trodde disse var vanskelige å få tak i, men halve kjernen av Tidssonen har jo kjøpt slike ila 6 mnd :eek:
 
Redigert av en moderator: