Dagens klokke

Reversoen hadde GTG med en altfor kul 5712 i dag. Nei her har du overgått deg selv @HCWL

9YlmvDS.jpg


Takk til @Eirik og @PEBE for hyggelig GTG:)

Du må stille datoen @HCWL! Men for et smykke av en klokke. Nyydelig:)
 
Redigert av en moderator:
@Frode Den er vel bare vanntett til 100 meter, så de store dybder er nok kun i navnet! Men for et ur!!

@Chronodiver. Jo visst er det et herlig ur. Forøvrig så kaller moren min dybder over 1.80 m for "Deep Sea" :D
Men spøk til side. Spørsmålet mitt gikk på om chrono funksjonen i det hele tatt kan benyttes under vann?
Noen som vet?

Frode.
 
Redigert av en moderator:
@Frode Takk! :)

Ifølge manualen bør ikke pusherne trykkes inn under vann, så man timer dykkene med bezelen og trykker heller igang kronografen før man hopper uti for moro. :p

Det sagt så er det en fullverdig dykkerklokke. Jaeger har designet den slik at den består "professional diver's ISO 6425" standarden, som blant annet innebærer overtrykkstesting, 50timer under vann og store temperaturskifter, så det er med andre ord 100m man kan bruke. Synes det er stilig at de har fått til dette uten å bruke skru-kroner på pusherne eller kronen. :)
 
Redigert av en moderator:
Ocean Two White

Så kom det jammen et Fedexbud på døren i dag, og det på en FREDAG....med en umiddelbar Hirschkonvertering ble resultatet veldig bra syns jeg.

SteinhartOceanTwo_zpsf0c00c9d.jpg
[/URL][/IMG]
 
På besøk hos besteforeldrene og slapper av i hagen i nydelig sol. Jaeger deep sea sitter selvsagt på armen i dag også. :)

God helg!

8684085802_798c2b6213_b.jpg
 
Redigert:
På besøk hos besteforeldrene og slapper av i hagen i nydelig sol. Jaeger deep sea sitter selvsagt på armen i dag også. :)

God helg!

8684085802_798c2b6213_b.jpg

Hei.
Riktig flott denne @Kohe321....Har du noen tanker rundt alternativer remmer på denne ? Ser for meg en litt rustikk rem med en snev av tool look !!
Any way....God helg.

Mvh
Timebandit.
 
Redigert av en moderator:
@Timebandit Har en sort isofrane gummirem jeg kjøpte som var meningen at skulle settes på denne, en kombinasjon som definitivt vil bli mer "tool". Var i utgangspunktet litt i tvil om det ville bli riktig med en lærrem på denne, som den som fulgte med klokken. Men etter et par dager med den på armen så er jeg så fornøyd at jeg tror jeg lar den bli værende, for nå ihvertfall. Kvaliteten på skinnet og utførelsen er nemlig skyhøy - den er så myk og komfortabel, og synes den litt vintage tropical-aktige teksturen komplimenterer skiven perfekt.

Isofrane sparer jeg nok til sommer og bading! :)

Edit: masse morsomme skrivefeil med iphone tastaturet.
 
Redigert av en moderator: