Dagens klokke

Testet makro funksjonen på nye telefonen, fungerer overraskende bra;)

20130502_191701.jpg
 
Tja hva skal man skrive om denne som @Moore ikke har skrevet allerede?
Det begynte med at jeg fant Moore sin presentasjon av dette uret og jeg falt helt pladask for den.
Ettersom jeg nærmet meg et rundt år fant jeg ut at en slik en kunne jeg fortjene.
Så når jeg var ute og reiste så prøvde jeg alltid å finne en AD som kunne ha den i butikken, men ingen flaks der.

Til slutt så endte det med litt mailer frem og tilbake til Otteren i Stavanger og han ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Klokken ble bestilt og fikk beskjed om jeg skulle få den tidligst i slutten av juli 2012. Men så fikk jeg en gladmelding fra Otteren at de hadde fått ordnet med at en klokke som egentlig skulle til en annen butikk for å stå i vinduet der ble sendt til meg i stedet.
Så 1.juni fløy Otteren opp til Bergen og overleverte uret til meg personlig, rett og slett imponert over servicen må jeg si.

Siden har uret gått i jevn rotasjon med Omega PO, med en og annen slenger innom Zenith og Longines.

Den er i hvitt gull, med tilhørende behagelig vekt på lanken. Eneste forskjellen mellom min og Moore sin er vel diameteren, hans er 42mm mener jeg å huske mens min er 44,2mm.
Blir fortsatt like glad hver gang jeg titter ned på lanken og legger stadig merke til nye detaljer med den. Som med resten her inne må jeg nok se etter både tre og fire ganger for egentlig fortelle hva tiden er... :D

Konklusjonen er vel at jeg er meget fornøyd med klokken og hadde nok gjort det igjen hvis jeg kunne spole tiden tilbake.
Ser det ble litt rotete dette her, men slik er det når man ikke er noen mester med ord

Takk! Liker å lese om realiserte drømmer!

Håper bare jeg selv er i en økonomisk gunstig situasjon ved et rundt årstall:) Klokka er en grail. Liker spesielt den grå skiva i kombinasjon med det hvite gullet, og selvfølge Perpetual calenderen!!!
 
Redigert av en moderator:
Jeg gikk litt i metning av denne etter alt styret med fellesbestillingen i fjor, så den ble liggende i boksen. Nå tror jeg at tiden er inne for å lufte den litt. Føles godt på Nato, og den er jo riktig sjarmerende!



Bildet ble så-som-så, men lyset på kontoret var ikke helt optimalt, akkurat....
 
Redigert: