Gratulerer med sinn 103 classic, @Frode. Jeg vurderer å kjøpe samme modell. Hva er førsteinntrykket?
Fruen og jeg har levert barna til mine foreldre og har nesten akkurat kommet opp på hytta. Her skal det slappes av
Gratulerer med sinn 103 classic, @Frode. Jeg vurderer å kjøpe samme modell. Hva er førsteinntrykket?
Fruen og jeg har levert barna til mine foreldre og har nesten akkurat kommet opp på hytta. Her skal det slappes av
Hvordan er feelingen etter å ha fått seg en slik grail? Kjenner du at flippefeelingen har avtatt, eller sitter du bare å sikler på ur som er enda høyere på den horologiske stigen nå?
294 / 500
Frode.
Hadde jo glemt helt ut at det er Dolmio dag idag til Fruen kom hjem med fersk basilikum. Klokkebytte ble umiddelbart foretatt - da med nye sko
Frode.
Dagens femte klokke
Om ikke dagens, så er det i alle fall kveldens klokke.
Fikk ny Norgesnato fra Juice i dag. Kjempeforskjell på denne og den gamle - til det bedre. Gjorde klar klokken til nasjonaldagsfeiringen og fikk et par bilder til overs. Ser i etterkant at datoen med fordel kunne vært justert.
Edit: Jada, jeg vet at dette er sommerbeater og ikke dressklokke, men det ligger an til at det blir mørk skinndress på Dagen i år ...