Dagens klokke

Var oppom favoritt AD'n for å kjøpe ny rem og endte med en i bestillig, en på hånden og gratis gave.
Fantastisk god service og hyggelig betjening som vet å gjøre stas på kunden:D

IMG_20130506_180406.jpg
 
Rå klokke! De er så kule de Orange Monsterene. Jeg har tittet litt på creationwatches.com og ser at de har mange forskjellige modeller, på bildene ser de kliss like ut, men det er god variasjon i pris. Hvilken vil dere anbefale at man kjøper? Er det SKX781?

Jepp. Det er iallefall min favoritt. Kjør på, monster er gøy :D
 
Rå klokke! De er så kule de Orange Monsterene. Jeg har tittet litt på creationwatches.com og ser at de har mange forskjellige modeller, på bildene ser de kliss like ut, men det er god variasjon i pris. Hvilken vil dere anbefale at man kjøper? Er det SKX781?

SKX781 er den gamle monsteren... Den nye med det nyere urverket som også hacker og kan håndtrekkes heter SRP309...

Den nye har også litt annen utforming på timemarkørene, og litt annerledes krone!

Liker skiven på den nye best, men kronen på den gamle! Ettersom jeg har forstått er det mer eller mindre samme urverk, men oppgradert med hack og wind (her er det bare å korrigere om jeg tar feil folkens)!

Personlig hadde jeg gått for den nye!

Edit! Bilder som viser forskjellene

Gammel
SKX781K1_LRG.jpg


Ny
SRP309J_LRG.jpg
 
Redigert:
Er så fornøyd med hvordan denne sitter på lanken at jeg har begynt å leke med tanken om å få prøvd en DeepSea :)