Dagens klokke

Ikke rart du sliter med COSC resultatene til 1002en om du bruker en stoppeklokke som teller 100 minutter i timen:p:p:p

He he...Men så vidt jeg vet går sekundviseren en runde pr minutt... Fortsatt noe å gå ut fra skulle en tro.
 
Redigert:
Rolex GMT Master II 116710Ln
Dagens Klokke (bilde fra i går)

20130508150231324_zpsd413be83.jpg
 
Redigert:
He he...Men så vidt jeg vet går sekundviseren en runde pr minutt... Fortsatt noe å gå ut fra skulle en tro.

Ha! Der er feilkilden. Sekundviseren går bare et halvt minutt per runde på den Omegaen. Og kombinert med 100 minutter per time er dette en høyst forvirrende stoppeklokke! Og trolig 1002en som går korrekt, den er jo tross alt COSC sertifisert:)
 
Ha! Der er feilkilden. Sekundviseren går bare et halvt minutt per runde på den Omegaen. Og kombinert med 100 minutter per time er dette en høyst forvirrende stoppeklokke! Og trolig 1002en som går korrekt, den er jo tross alt COSC sertifisert:)

He he, ble mye moro utav dette. Måtte frem med stoppeklokka på mobilen for å ta tiden på stoppeklokken. He he, merkelig. Den gjør en runde på 60 sek.
 
Har utsatt altfor lenge å bytte dekk på min bestemors gamle Honda. Men nå man først gjør det trenger man litt fartstriper på læret

:
 
Har du bilde av baksiden på denne, @Frodo?

Sinnsykt kul den klokken der :cool:

Takk, @Thomas! Det har jeg! Ligger en full review her på forumet med detaljerte bilder. Og det må vel sies at baksiden nesten overgår frontpartiet!;)

Edit: testen ligger under fanen "Anmeldelser" og deretter "Chronoswiss". Reviewen er uret mitt men med originalremmen på.
 
Redigert av en moderator: