Dagens klokke

Fantastisk vårdag på Vestlandet:)

DSC_0571_zps3d944992.jpg
 
Flott rem på fantastisk ur, @Thomas!
Jeg følger på med Legend Diver!:cool:

Og ikke minst god helg!

68A65AB8-8739-402D-A1F9-128F01F5562C-1350-000001D2543D1270_zpse4badf4b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Hadde denne på hånden en stakket stund. Verden blir aldri helt den samme ;)

FCC85E5C-DFB1-412F-A674-4AA2FFDEC243-1212-000001F56AA5B791_zpsb0e78eeb.jpg


Nydelig speedy @flyback er det min gamle? :D
 
Redigert av en moderator:
@Thomas råkul rem og fantastisk klokke, ble en knall kombinasjon dette! Men er det en lærrem, selv om den tåler vann? Ble nysgjerrig nå. :)

Både hund og eier slapper av etter tur i uværet - ha en strålende helg folkens! :D

8725235899_50a3f4729c_b.jpg
 
Redigert av en moderator:
@Thomas råkul rem og fantastisk klokke, ble en knall kombinasjon dette! Men er det en lærrem, selv om den tåler vann? Ble nysgjerrig nå. :)

Ja, det er lær (horween), men skal tåle både sjøvann og ferskvann :)

Eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke bestilte den tapered (22/20). Litt overkill på undersiden, hehe..
 
Redigert av en moderator:
Takk for det, @mikkemus23
Det er (dessverre) ikke din gamle, men en litt nyere variant. Som heldigvis også er både gul og grå :) Ser ut som du koser deg på reise... Forventer en heftig unboxing når du kommer hjem ;)
 
Redigert av en moderator:
Takk for det, @mikkemus23
Det er (dessverre) ikke din gamle, men en litt nyere variant. Som heldigvis også er både gul og grå :) Ser ut som du koser deg på reise... Forventer en heftig unboxing når du kommer hjem ;)

Ha ha, vent i spenning! Om noen år kanskje, litt for mange "familieting" som har forrang nå. Holder meg på Rolex/Omega/Panerai-nivå så lenge. Jeg har det ikke tungt ;)

Skål og god helg @flyback

Vil igjen trekke frem Ole Mathiesen i København som et fantastisk hyggelig klokkemekka :)
 
Redigert av en moderator: