Dagens klokke

Tilskuer på glava tour of norway - med explorer, hva ellers?
20130519_154306_zpsfb820927.jpg
 
Høyt til fjells igår, langt til skogs idag. Samme ur som alltid på meg.
Bare meg som tenker, mens jeg står og fester uret mitt i et tre for å ta bilde av det og legge det ut på nett at jeg sinnsyk?:D
DSC_0486_zps491660c6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Har alltid hvert litt skeptisk til Daytona, men synes jammen den tar seg bra ut på lanken :D:p
Alltid artig med noe nytt, frister veldig å få byttet til den skiven Anders har på sin

IMG_20130519_161502.jpg
 
Høyt til fjells igår, langt til skogs idag. Samme ur som alltid på meg.
Bare meg som tenker, mens jeg står og fester uret mitt i et tre for å ta bilde av det og legge det ut på nett at jeg sinnsyk?:D
DSC_0486_zps491660c6.jpg
[/URL][/IMG]

Har stått ute i marka, og gravd gjørme oppetter Seikoen ved siden av sykkelhjulet mitt og tenkt det samme ja... Heeeelt normale er vi ikke, men det kunne vært verre.
 
Årets første bad i Soløyvannet utenfor Bodø. Måtte ut å finne kjettingen til bøya så båten kan settes på vannet. 3 grader i vannet gjorde sitt til at det ble et kort bad men Seikoen holdt som vanlig vann:) var faktisk is på vannet her forrige helg:/
null_zpsa98a9c0a.jpg
 
Vet ikke om dama di, Live, liker at du skriver sånt på nett. Også er det vanskelig å bekrefte sannhetsgehalten i det du skriver med et såpass dårlig bilde. @Mathfjeld ;)

haha! Neste gang jeg legger ut om Live skal jeg huske å vedlegge rikelige mengder dokumentasjon.
 
Redigert av en moderator: