Ny Seamaster 2254. Hadde ønsket kjøpt-innlegg her på sidene, men sjekket også med urmakere, selv om modellen gikk ut for et par år siden. Klarte å få tak i denne via Protid-forhandlernettet for noen dager siden, antar at det er en av de aller siste å få tak i via AD i Norge.
Hmm. Jeg begynte dagen med en sub på håndleddet, men leverte den til service og var urutinert nok til ikke å ta med en ekstra. For første gang siden jeg begynte på barneskolen er jeg uten klokke på håndleddet. Hvordan skal jeg nå vite når det er på tide å gå hjem?
I dag har jeg tatt frem en som skiller seg litt ut fra de fleste på forumet her med bare 34mm
Seamaster Calendar cal355 fra 1955
Jon
Ny Seamaster 2254. Hadde ønsket kjøpt-innlegg her på sidene, men sjekket også med urmakere, selv om modellen gikk ut for et par år siden. Klarte å få tak i denne via Protid-forhandlernettet for noen dager siden, antar at det er en av de aller siste å få tak i via AD i Norge.
Skjelden å se med original krone, kul klokke
Takk. Tok over ett år å finne en orginal Calendar med dato på kl 6. Fant den på ebay for noen år siden. Med kun ett bilde, men alt så helt orginalt ut.
Service hos min favoritturmaker på gamle Omega i Stockholm
Nydelig gammelt "bumper"urverk
Er godt fornøyd med resultatet
Jon
Hentet dette beistet på postkontoret idag. 47mm er stooooooort!
Tøft! Kommer det en review og mer bilder?
deBalzac: Dagens klokke i tegnet versjon, eller er det Photoshop-fiksing på gang?