- Medlem
- 15. juli 2009
Tøft! Kommer det en review og mer bilder?
Ja, det kommer en mini review i galleriet om en uke eller to.
deBalzac: Dagens klokke i tegnet versjon, eller er det Photoshop-fiksing på gang?
da jeg ikke klarer å få fruen nevneverdig tent på urenes verden prøver jeg med bikkja, med varierende hell.
Ikke for å skape dårlig stemning, men jeg quoter fra min første post i denne tråden:Geniale bilete!
Eg har ikkje kamera for tida, men eg har iallefall på meg ein Marathon SAR-D
Slik, men med olivengrøn Maratac zulu istaden for desert tan! Bilete henta frå WUS.
Bilder må altså være tatt i dag, av den klokka du har på i dag. Noe annet synes jeg blir bare tull og gjenbruk av bilder man har sett før. Litt av poenget med denne tråden er å se hva du har på akkurat nå, ikke et gjenbrukt bilde av noe som ligner.Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
Ikke for å skape dårlig stemning, men jeg quoter fra min første post i denne tråden:
Bilder må altså være tatt i dag, av den klokka du har på i dag. Noe annet synes jeg blir bare tull og gjenbruk av bilder man har sett før. Litt av poenget med denne tråden er å se hva du har på akkurat nå, ikke et gjenbrukt bilde av noe som ligner.
Aquaracer på nato fra Phoenix Straps og Nederland- Danmark i bakgrunnen
Fint å se noen klokkeinteresserte bikkjer. Min vorsteher interesserer seg kun for Seiko Monster på nato, trolig siden denne lukter skog, rype, skismøring, blod, svette og andre utelukter. Inne er kjedelig.
Dagens er en Omega Seamaster 2254 som jeg har vært på jakt etter lenge. Takk til Kasmir for en god og knirkefri handel! Den har vært på armen min siden den kom i hus for et par uker siden. Så lav rotasjonsfrekvens diskvalifiserer meg vel som seriøs WIS og jeg risikerer vel også å bli kastet ut av forumet, men ærlighet varer lengst.