Dagens klokke

9101296235_0f333333fa_z.jpg


Måtte bare finne et egnet sted å stoppe og få foreviget matchende ref.nr. og kilometerstand. Kanskje litt vel nerdete... :rolleyes:
 
Driver med oppussing av redet for tiden. Denne har derfor fått en god del tid på armen i det siste (og i ukene fremover er jeg redd.....). Er nok en klokke som blir i samlingen. Ikke mye brukt, men hentes frem når mannen skal utfolde seg litt. Kremt.

 
Det som er litt morsomt @sjuli_123 er at du på et tidspunkt har eid så og si alle av de feteste klokkene som seiler forbi i Dagens-tråden...jeg nevner Kermit, 15300, Daytona, AP ROO, Smurf osv. :D
Men de du har nå er heller ikke å kimse av :cool:

Vel vel...du glemte noen ordentlige ur, men ja, jeg har vært gal og flippet meg gjennom mye flott. Av de jeg savner troner nok 16610lv og 116334 på toppen over ur som skulle blitt beholdt.
Leverte for øvrig inn sertifikatet til pp5980 hos Bjerke idag, så får vi se om det blir en garantisak eller ei.

Når jeg først var hos Bjerke måtte jeg jo spørre om de hadde fått inn siste nytt fra Rolex. Det hadde de. 30 min før jeg ankom butikken. Både ym ii i ss og gmt master ii.
Hadde ikke vårt vannbårne gulvvarmeanlegg problemer, det fungerer ikke i det hele tatt og blir trolig veldig kostbart å fikse, hadde jeg kjøpt en av klokkene tvert.

9101296235_0f333333fa_z.jpg


Måtte bare finne et egnet sted å stoppe og få foreviget matchende ref.nr. og kilometerstand. Kanskje litt vel nerdete... :rolleyes:

Herlig bilde av en herlig klokke :)
Flere bilder av denne, @Pollux.


@Edzilla Fått deg 116618? Lyset lurer en, i presume ;)
 
Redigert av en moderator:
Er nok bare sola som speiler seg i stålet på 116610LN. Men jeg hadde ikke vært tris hvis det var en 116618LN @sjuli_123
 
Redigert av en moderator: