Dagens klokke

Alt kler den smukke sier jeg:eek:

DSC_0061_zpsb441ab1a.jpg

Alt kler den smukke sier jeg:eek:
Herlig Mark 7 det der ;) M serie?

Jeg tok min på, tittet i speilet og fant ut at alt kler den tjukke! Fortsatt god helg og benytter anledning til å ønske alle postenansatte en hangover som får sodoma og gomorra til å blekne- merke pakke med L, du liksom. Tommyballregler og joker Nord under ett og samme tak...

Redigert:
Bilde kan ordnes @adamskater

Monterte bagasjebrett foran da bagasjen ikke ville være i veien for syklingen. Det fungerer supert for sovepose og liggeunderlag, men til tyngre ting blir balansen endret og det fungerer ikke så bra på stien.
Blir muligens bagga bak også.

DSCF1135_zps573d712e.jpg

Redigert av en moderator:
Stilig @Bromle !

Rå tråsykkel du har der @Chalshus

Dievas i kveldslys.
"Flieger-reim" funker foreløpig bra for å vise hvor den (de/Dievas) har sine røtter.
Sort vannbestandig Heroic18 ikke helt match

buFqFp3.jpg

Redigert av en moderator:
Detaljer av dagens klokke. Jeg så ikke at den var så skitten da jeg tok bildene :)

_1010944_zps147bfee6.png

_1010923_zps50c772c1.png

_1010927_zps110b127a.png

(Det hvite øverst til venstre i fordypningen er blitzen)

Redigert:
Bestille i goooood tid, Tore.
Noma er på listen min også.
Kos deg, flyback!

Gjett om jeg har prøvd. Du kan bestille maks fire mnd frem i tid, og det er alltid fullbooket alle dager de fire mnd. Ikke en gang venteliste har gitt uttelling :(

Noe helt annet: Hvor er alle Doxaene blitt av? Var jo en haug av de her før. Frem med de!

Hvordan får man egentlig bord på Noma? Har gitt opp...

Bestille i goooood tid, Tore.
Noma er på listen min også.
Kos deg, flyback!

Du trenger en kompis som sitter klar når reservasjonene blir lagt ut og litt flaks. Helt rå opplevelse! Fikk faktisk en levende reke, sprelsk liten rakker, måtte drukne den i en "inhouse made" (som kelneren sa) creme fraiche :)

Redigert: