Dagens klokke

Tudor submariner 79090 :)

DSC_0965_zps54d5fc6f.jpg

Lekker Tudor @sjuli_123 Kan jeg spørre hvordan endeledd du bruker på den Oysterlenken? De "flushet" så fint med luggsa:) Er det 580?
 
Redigert av en moderator:
Sliter litt med å vende tilbake til dagliglivet... Da er det godt å ta frem en gammel traver




Det er helt riktig å eksperimentere med remmer av alle slag men av og til er original godt nok.


 
Huffda:eek:..........;)

Helt krise, egentlig, men vendt meg til det :p

Var det noen i nabolaget som undret seg over stillingen jeg antar du innehadde mens du tok dette bildet @sjuli_123

Heldigvis ingen som så hva jeg bedrev, tror jeg ;) Jeg satt og så på barna som syklet, la fra meg klokken og vips innså at "tja, dette kunne jo bli et ok bilde'. Fisket opp mobilen fra lommen og tok et shot mens jeg satt rett opp ned. Ble ikke så gærent.
 
Redigert av en moderator:
Helt krise, egentlig, men vendt meg til det :p



Heldigvis ingen som så hva jeg bedrev, tror jeg ;) Jeg satt og så på barna som syklet, la fra meg klokken og vips innså at "tja, dette kunne jo bli et ok bilde'. Fisket opp mobilen fra lommen og tok et shot mens jeg satt rett opp ned. Ble ikke så gærent.

Det er med lettelse jeg leser svaret ditt, sjuli. Det får meg til kjenne meg litt mindre alene om å ha en skrue løs.
Hahaha! Vi er noen skikkelige tullekopper!
 
Tilbake fra to ukers ferie på Sa Coma.
Så nå er det bare å finner frem kost og såpe. For klokka må vaskes.
01_60.jpg
 
Nok en morgen med strålende vær.
Jeg begynte ferien fredag 12 juli. Og siden da har det regnet én (1!) dag!
Hvis Yr sin melding slår til, blir det med den ene dagen...
Også har jeg to uker igjen....:cool:

Chronoswiss i dag.:cool:

null_zps15e6c221.jpg