Dagens klokke

9391224299_c064d386f6_b.jpg
Aggh.... @Kohe321 og @Thomas skal dere to jævler nå plage meg daglig og på skift fremover med fantastiske bilder av dette uret??

Smerten,,,, den smerten!!
 
Redigert av en moderator:
Aggh.... @Kohe321 og @Thomas skal dere to jævler nå plage meg daglig og på skift fremover med fantastiske bilder av dette uret??

Smerten,,,, den smerten!!

@Chronodiver Hehe, ser dessverre sånn ut. Men hvorfor ikke snu smerten til glede og bli med i Pelagos klubben? Her har vi kaker, brus og en av tidenes kuleste dykkerklokker! :p
 
Redigert av en moderator:
@Chronodiver Hehe, ser dessverre sånn ut. Men hvorfor ikke snu smerten til glede og bli med i Pelagos klubben? Her har vi kaker, brus og en av tidenes kuleste dykkerklokker! :p

Finnes denne å få kjøpt i Oslo? Eller er det Lervik som gjelder? Sykt fin på bilder, og alle jeg ser på ulike forum som har kjøpt den, sier den er enda syv hakk bedre i virkeligheten.
 
Redigert av en moderator:
Finnes denne å få kjøpt i Oslo? Eller er det Lervik som gjelder? Sykt fin på bilder, og alle jeg ser på ulike forum som har kjøpt den, sier den er enda syv hakk bedre i virkeligheten.
@Kristian76 Den er garantert å få skaffet i Oslo ja, bare å finne en Rolex/Tudor forhandler det. Og ja, den er enda noen hakk råere i virkeligheten... :)
 
Redigert av en moderator:
Selv mandager blir greie når man starter den på en cb1000r :)

oPYztLx.jpg

Ser fantastisk ut:)
Men... Orket ikke lage noe oppstyr i går, men nå blir jeg snart gal. Datoen er feil:eek: @mushkin

Dagens svarte og blå. Du verden denne er jeg fornøyd med :D


Og @Boro denne er bare utrolig lekker. Denne må jeg bare få sett irl.

Bildeopplastning har ikke fungert i dag grunnet dårlig internett, men sitter her med min 116710LN og bruker 5 min på å laste opp hver side og gjerne flere forsøk:(
 
Redigert av en moderator: