Dagens klokke

Min nyeste. En Oris som får mye armtid
Oris2.jpg

beklager superdårlig iphone bilde
 
ble litt bedre nå ble det ikke?

Jo, litt bedre nå, men fokus er fremdeles ikke på klokka. Jeg vet ikke så mye om Iphone, men hvis det ikke er mulig å sette på makromodus bør du kanskje eksperimentere med å ta på litt mer avstand eller vinkle telefonen litt annerledes slik at den fokuserer på klokka i stedet for bakgrunnen.

Ikke meningen å klage på bildene altså, prøver bare å hjelpe:)

Vet det er en del Iphone-guruer på forumet, kanskje noen av dem har innspill til hvordan man tar litt bedre bilder på Iphone?
 
Jo, litt bedre nå, men fokus er fremdeles ikke på klokka. Jeg vet ikke så mye om Iphone, men hvis det ikke er mulig å sette på makromodus bør du kanskje eksperimentere med å ta på litt mer avstand eller vinkle telefonen litt annerledes slik at den fokuserer på klokka i stedet for bakgrunnen.

Ikke meningen å klage på bildene altså, prøver bare å hjelpe:)

Vet det er en del Iphone-guruer på forumet, kanskje noen av dem har innspill til hvordan man tar litt bedre bilder på Iphone?

Kamerafunksjonen er dessverre ikke Iphone's store styrke.
Tipset er å sjekke ulike apps, og laste ned.
Det finnes mang en dugende der ute - såvel "free" som "not so free".....
 
vell, jeg får se hva jeg finner. Men hjemme etter endt arbeidsuke, og da må man bytte klokke
Monster på olivengrønn maratac
monsterpnato.jpg

igjen med crappy iphone
 
Heisann!

Sveiper innom "office" i dag, og deler et lite øyeblikksbilde av min JLC Reverso Grande GMT.

JLC3.jpg


...og siden det er en Reverso, tas en liten "flip" for et lite innblikk også i den innholdsrike baksiden.

JLC4.jpg

Uten tvil det flotteste uret jeg har sett i denne tråden! Utrolig nydelig,
 
Nice Sammy det der, kasmir.
Behagelig, men uvant ? Hvordan ?

Vel, den har størrelsen til en 200+ gram stålklokke men så veier den bare 110 gram. Er så man glemmer at den er der på armen. Den lave vekten gjør også at jeg kan ha lenken litt strammere enn jeg pleier å ha stållenker uten ubehag. Pussig.....
 
Vel, den har størrelsen til en 200+ gram stålklokke men så veier den bare 110 gram. Er så man glemmer at den er der på armen. Den lave vekten gjør også at jeg kan ha lenken litt strammere enn jeg pleier å ha stållenker uten ubehag. Pussig.....

hmmm...det kunne nok passe meg utmerket siden jeg gikk med titan på armen i 15 år og aldri har forstått hvorfor klokker skal kjennes som halve mursteiner.

upps...der fikk jeg "vil ha vibber" for Seiko Sammy igjen....
 
Hey, GTG på Preikestolen? Im in! :razz:

Jeg er han som steiker flintsteik på engangsgrillen :cool: