Dagens klokke

Da ses vi på toppen, jeg er han med mer kamerautstyr enn national geographic med en Doxa på armen fiklende med kameraet :mrgreen:

kjerrag3.jpg


4743884490_73120b3842_b.jpg
 
Ahhhhh..glemte å ta wristshot når jeg ble slept av redningsselskapet idag!! Uansett; Sector yachtmaster..
 
Glashütten din er alltid en fryd å se, anhostma, også på Nato.

Jeg er så heldig at jeg i jobbsammenheng av og til må reise mellom Oslo og sørvestlandet og får da kost meg på noen av de flotteste veiene jeg vet om.

Frekt å ikke svare på slik feedback, spesielt tatt i betraktning av at de tilbakemeldingene jeg får på GO i livet utenfor sonen er noe sånt som: "tyske klokker? er det ikke de sveitsiske som er bra da?" Så tusen takk for hyggelig tilbakemelding Morini. Og nydelig kjøretøy!

Aiaiai - Scarlett Johansson i SWAT-uniform. GO PanoReserve på Nato har jeg aldri sett før. Fantastisk nydelig klokke, flott Natorem og jeg er tilhenger av å bruke Nato på nesten hva som helst, men jeg tror nå jeg vet hva jeg legger i "nesten":).

Jeg trakk den litt for langt der ser jeg i ettertid :p Panoen passer best på gatoren sin :p
 
På fisketur med 2 klassikere: Ambassadør 2500C, tilverkat i Sverige/Mørrum og PAM 10 :cool:

utf-8BSU1HMDAwMTctMjAxMDA3MTEtMTYyO.jpg

utf-8BSU1HMDAwMTAtMjAxMDA3MTAtMTYxM.jpg
 
Jeager er dagens. Har brukt hhv Helson og Monster de siste dagene.
Men har ikke blitt noe bilder. Litt dårlig dekning her nede på øya.
Kult fiske bilde, Tombs! Er vel tatt omtrent når jeg ringte deg!?
Ble det noe?
dc245cda.jpg