Dagens klokke

Trondheim i dag:)

D342FFA7-27CC-4971-A587-FD1CD741E7E9-6188-00000412DD0BC56B_zps36734e96.jpg
 
Fortsatt fornøyd!

Men, man blir plutselig veldig redd for deskdivers og døråpninger/bordkanter...


uxjs.jpg


5o6d.jpg
 
Men, man blir plutselig veldig redd for deskdivers og døråpninger/bordkanter...

5o6d.jpg


Det der er en nydelig klokke! Er det den som nylig lå for salg her på K/S? Var innom annonsen mange ganger og siklet:) Men valgte en klokke som jeg ikke er redd for dørkarmer med. Var litt spent på hvordan Smurfen funker til trening pga tyngden, og har testet den til løping, bading (dykket ned til 1m i går, innenfor tålegrensen med 299m, fremdeles badetemperatur i Oslofjorden!) og squash hvilket fungerer utmerket:)

DSC_0772_zps9c5c5db7.jpg
 
Det der er en nydelig klokke! Er det den som nylig lå for salg her på K/S? Var innom annonsen mange ganger og siklet:) Men valgte en klokke som jeg ikke er redd for dørkarmer med. Var litt spent på hvordan Smurfen funker til trening pga tyngden, og har testet den til løping, bading (dykket ned til 1m i går, innenfor tålegrensen med 299m, fremdeles badetemperatur i Oslofjorden!) og squash hvilket fungerer utmerket:)

DSC_0772_zps9c5c5db7.jpg

Det stemmer ja! Kjøpte den av GG Andermp.
Du er ikke redd for dørkarmer og trening med en klokke i hvitt gull? Tror du er gal! ;)
Kanskje neste AP blir en Rubber clad, med litt færre blanke flater. hehe ;)
Ang. squash, så er jeg en racer på å ødelegge racketer, så tror kanskje jeg holder klokkene unna den banen!
 
Hvitt gull, AP, nei da så atte - men fanker'n så godt den matcher skjorta!
World time, stoppeklokke, alarm og nedtelling - kem treng meir!
rjv7w0l.jpg