Dagens klokke

Det stemmer ja! Kjøpte den av GG Andermp.
Du er ikke redd for dørkarmer og trening med en klokke i hvitt gull? Tror du er gal! ;)
Kanskje neste AP blir en Rubber clad, med litt færre blanke flater. hehe ;)
Ang. squash, så er jeg en racer på å ødelegge racketer, så tror kanskje jeg holder klokkene unna den banen!

Klokker er til for og brukes, og submariner er en sportsklokke. De fleste innspill i ulike debatter her på forumet er ganske tydelige på at PP og AP har mer skjøre urverk enn Rolex. Dette bekrefter også ADer. Bjerke er også klar på at PP er ennå mer sofistikert enn AP, mens Rolex er arbeidshester som tåler juling. Hvilket jo også er det de er utviklet for. Noen skrammer og bulker i det hvite gullet lever jeg godt med:)
 
qJLFu0Z.jpg
 
Sjelden jeg har vært så uinteressert i hva klokken faktisk er. Utrolig forseggjort skive uten at den gjør for mye ut av seg.

 
Når jeg åpnet klokkeboksen tidligere i dag innså jeg at jeg den seneste tiden praktisk talt har vert som en klokke-monogamist å regne. Dette måtte man jo sporenstreks gjøre noe med.
CameraAwesomePhoto_zps561d3bd3.jpg
 
På Segway gjennom Helsingør. Nydelig by. Nydelig hjemmelaget is. Tåpelig kjøretøy. Gøy i 15 min.
4626F946-8F41-4453-AB54-64B161A37988-547-000000BC423C339F_zps8b781142.jpg