Dagens klokke

I dag blir det en hektisk dag med mye action. Da trenger man en beater i solid steel... :D:D:D:D

4904083816_bb704a15e5_b.jpg
 
Har hatt Speedy date på armen i hele dag. Men har ikke rukket noe bilde.
Inntil jeg kom hjem, men da så vips har Monacoen kommet på armen.:cool:
f92610ff.jpg
 
Tok følge med dama hjem fra jobb i dag. Lite visste jeg at det innebar en halvtimes venting i en skobutikk. Heldigvis var det ikke såååå ille å se tiden fly forbi :D
DSC00020.jpg
 
Har hatt Speedy date på armen i hele dag. Men har ikke rukket noe bilde.
Inntil jeg kom hjem, men da så vips har Monacoen kommet på armen.:cool:
f92610ff.jpg

Takker for denne Monaco bild! Har nå besluttet selv å ikke selge min:D i all flippe-hysterien. Rolex har Submarinern, Omega har Speedmastern, Tag Heuer har Monaco'n ;)

monaco.jpg


16800.jpg
 
Takker for denne Monaco bild! Har nå besluttet selv å ikke selge min:D i all flippe-hysterien. Rolex har Submarinern, Omega har Speedmastern, Tag Heuer har Monaco'n ;)
Herlig! Riktig beslutning! Glad mitt bilde bidro!
Lekkert med den nye kal. 12 utgaven!:D
 
fremtiden er grønn

Jeg må være så ærlig å innrømme at jeg digger min nye Kermit. Nydelig klokke. Hva i huleste skal man med "dressur" når man har en Frogmariner på labben?

19082010063.jpg
 
Må bare få gitt utrykk for hvor utrolig kul den klokke der var en gang til! Den er jo helt fantastisk barsk! Er modellen ny av året?
 
Må bare få gitt utrykk for hvor utrolig kul den klokke der var en gang til! Den er jo helt fantastisk barsk! Er modellen ny av året?

Ja, den er tøffere enn toget:p Modellen ble lansert på messen ifjor, men levering startet ikke før sent på høsten. Har ikke sett den verken brukt eller hos AD, så jeg måtte I gråmarkedet. Men den begynner nok å bli tilgjengelig etterhvert, og Otteren sa Han kunne skaffe en ganske kjapt..
 
Onkel Skrue er ikke bare verdens rikeste (m)and, han er også eier av verdens fineste klokke, et lommeur i gull, 200 år gammelt, Grand Complication av ukjent fabrikat.

L1010499.jpg


Uret har selvfølgelig perpetual kalender med månefase og mange andre funksjoner som ikke beskrives. Høydepunktet er at det viser på sekundet tidspunktet for neste solformørkelse.

Dessverre har ikke Skrue vært like nøye med servicen...

L1010500.jpg


Men Andeby har en kvalifisert "urmaker".

L1010502.jpg