Dagens klokke

Lillebror hilser til Storebror Titan, UJU!
Deilig når denne får seg wt. Heller mer og mer mot å kjøpe meg en litt mer dressier IWC når jeg er i Geneve neste uke. Mark XVI, Spifire e.l.:D
692424b7.jpg
 
Du kan jo kjøpe en Mark XVI Frodo også selge den til meg igjen når jeg endelig har bestemt meg for hva det nye blir? (XVI leder foreløpig)

;)
 
Fint på Gaustatoppen nå. Litt nerdete å sitte her med mobilen,men alt for sonen :)

4913113938_fc29910cd3.jpg
 
Wah! Den var jo råstilig! Prøvde å finne den på hamilton sine nettsider uten hell.
Hva heter uret foruten Khaki? Er det en forhandler av Hamilton i Norge.

Jo takk - det er min første automatic, som jeg kjøpte for noen år siden. Har være strålende fornøyd med den. Hatt den på mørk lær inntil nå før sommeren, men den har definitivt fått en ny vår med nato-stropper.
Den heter Khaki Navy GMT (H77615533). Navy GMT finnes i 15-16 varianter, så det er litt å velge i som du ser.
http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=KA&y=32&p=228

Og så har en den nye mer begrensede Conservation serien. Mer eller mindre samme kasse og skive i grove trekk, men med en fresh design på skive og visere

http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=KA&y=132&p=396

Ingen forhandlere i Norge (men Swatch Group på Kalbakken kan ta service)
E-bay er nok det stedet hvor de fleste Hamilton klokkene blir kjøpt utenfor AD.
Kan anbefale Timeparadise.
http://cgi.ebay.com/LATEST-HAMILTON...-AUTO-DUAL-TIME-/330459985468?pt=Wristwatches

Har også et par andre Hamilton klokker (Jazzmaster serien). Sædeles fornøyd med de også.
 
Fint på Gaustatoppen nå. Litt nerdete å sitte her med mobilen,men alt for sonen :)

4913113938_fc29910cd3.jpg

Den der er bare så digg! Har ikke begynt å bruke min enda fordi jeg mangler et ledd. Skulle hente et som var bestilt på Bjerke i dag, men da jeg kom hjem så jeg at de har klart å gi meg et ledd med polert midt... Back to square one. Gleder meg uansett til høstens fjellturer med Explorer I eller II på hånden!
 
Dagens klokke:pAM 270:)

Poster bilde av det jeg har på armen i dag.(det at jeg liker klokker gjør meg desverre ikke til en god fotograf automatisk:( ).
220820102002.jpg

Liker godt tykkelsen/profilen på denne klokka:)
220820102004.jpg


Ha en god søndag tidssonere!
 
270:eek: Dæven steike J.CAT, den er heeelt fantastisk. Min store favoritt ved siden av 233, faktisk en holy grail for meg. Jeg bøyer meg i støvet sammen med 312'en min og håper det ikke er siste gang jeg ser bildet den her på tidssonen.
 
Tusen takk for komplimentet HerrUr:)

270:eek: Dæven steike J.CAT, den er heeelt fantastisk. Min store favoritt ved siden av 233, faktisk en holy grail for meg. Jeg bøyer meg i støvet sammen med 312'en min og håper det ikke er siste gang jeg ser bildet den her på tidssonen.

PAM270 var en grail for meg også, det fine var at følelsene ikke kjølnet etter at jeg fikk den, tvert om!
clozeupz032.jpg

Baksiden er også fin syns jeg selv den er ganske enkel og "toolwatch" aktig.