Dagens klokke

Explorer I 39mm, denne har mye jeg liker, begrenset bling, ingen cyclops, historie og det som viser seg å være en perfekt størrelse for meg. Tidligere hatt DJii med glatt bezel som jeg aldri ble helt komfortabel med. Som en ekstra bonus passet jammen meg RubberBen perfekt også, satt på en gammel lås fra 93150 for å gi det hele litt vintage feel :)

ZuMCacH.png
 
Kveldens kickbackklokke.

Jeg har riktignok tynne håndledd, men lugsene stikker altså ikke ut over kantene på dem, slik det ser ut på bildene. Skjønner ikke helt hvorfor mobilkameraet gir denne effekten.



 
Dagens lærdom: holder jeg mobilen nær nok til at bildene blir skarpe, ser klokken ut som en 55mm... På en halvmeters avstand ser den ut som den 42mm den er - men med bedriten bildekvalitet...

Det skyldes nok en fiskeøyeeffekt.



 
Redigert:
Intet ødelagt bortsett fra et par bortblåste takmatter, ingen ubudne gjester bortsett fra en flokk gjess som har ihjelbeitet plenen og gjort fra seg i trappen. Ungene løper som gale rundt på holmen og har allerede fått opp den første strandkrabben. Vimpelen er oppe, og kona har åpnet rosévinen. Første sommerdag!

 
Redigert: