Dagens klokke

Psykopatgnomen i øst gir meg store betenkeligheter med å sende valuta i hans retning. Synd, siden jeg har lyst på en 24t Raketa. Men i mellomtiden kan jeg nyte en klokke som alt for ofte samler støv i skuffen. En Commemorative Vostok 5/6 Mission project Watch.

Skiven har en gradert farge fra blå i bunnen til nesten sort på toppen, som symboliserer overgang fra himmelen til det ytre rom. En mann og en kvinne kikker mot rommet, og symboliserer at Vostok 5/6-oppdraget hadde en kvinne og mann i rommet samtidig. Veldig stilig design, matcher epoken den minnes godt.
 
Prøver å få inn bøyen på ny caps (Courtesy of @Bluebear)
1C9F7C63-5A8B-4AEE-B9DA-48CDA4019F5E.jpg
 
Redigert av en moderator:
Dagens (nyinnkjøpte) LLD. Kjøpte denne av @ChrisHarberg her på forumet, og benytter igjen sjangsen til takke for hyggelig handel. Kjøpte denne uten å ha prøvd LLD på armen, og tar desverre konsekvensene av dette. Blir ikke heeelt komfortabel med den, men skal få sjangsen på gummireimer før den evt flippes :) Tror kanskje den er for blank for meg, hvem vet kanskje den vokser på meg, kanskje ikke :) Her er den vertfall!

 
Redigert av en moderator:
Morgentur langs elven! Omega SMP "James Bond." Trofast hverdags-beater siden den ble innkjøpt i januar 1996 hos "Byens urmaker," Tom Sjøberg i Fredrikstad. Savner virkelig den butikken :( Tom og Ragnar var genuint interesert i ur, og ingen jobb eller oppdrag var for stort, eller lite.

Men, nå blir det en kort "frokost" før må sove litt etter nattjobbing :)

Ønsker alle en riktig fin dag!