Dagens klokke

Irriterer meg veldig over at photobucket ødelegger kvaliteten på bildene :mad:



Noen som har noen tips til en lignende tjeneste med bedre kvalitet? :)
 
1417607106548_zps3epxar46.jpg
Seiko sarg045 i dag
 
Endelig får jeg teste Hulken også, og fy søren så kul den skiven er:mrgreen:
ko8QvVG.png

Du må gjerne få låne 14270 i et par måneder for min del @akr :eek:
 
Redigert av en moderator:
Dæsken @Tore , når du først går til det kontroversielle skritt å kvitte deg med MUT moon har du i hvert fall sørget for å skaffe deg det aller lekreste innen kronografer :) Gratulerer!

Min blir imidlertid, og nå er det snart fullmåne.

Det satt langt inne @reim, men det var kun noe slikt som kunne få meg til å bytte den vekk. Slik jeg ser det har de mye til felles i kraft av å være så ulastelig og balansert i design at det grenser til det kjedelige. Det er ofte det du vil ha i lengden, men du kan lett lure deg selv til å tro at du er lei og vil ha noe nytt. slik jeg ser den på håndleddet nå ser den svært lite spektakulær ut, men den er riktig. Det er det som er tingen for en estetisk kverulant som meg selv. Den nye Cermet-utgaven er f.eks tøff, men for meg er den uaktuell fordi den er 2mm større. Hva skjer da? Jo, avstanden mellom subdials på 758-verket blir for liten (relativt) og alt blir bare feil. Samme syndrom som gjør at mange av Zeniths egne El Primeroer ikke ser så bra ut som en Zenith Daytona. F.eks lager de den klassiske firefargede skiven i både 38 og 42mm, mens den egentlig burde vært 40. Dvs, den opprinnelige fra 1969 er nydelig i 38mm, men de er ikke helt like, roligere skive, litt mindre subdials osv. Eh...
 
Redigert av en moderator:
Tok en pause fra eksamensjaget med en kompis, endte opp på Storo.
Han kjøpte sin første ordentlige klokke, en Speedy. Veldig hyggelig service var det også :D

 
Da skal vi ta tiden på sølvguttene! ;)

88C62C7A-4A9B-4FBE-B4F4-64F8CC02C263_zpsfhuixnqb.jpg



Kim!

Jasså, El Primero storslegge? På tide med ein ny GTG snart trur eg :)

Edit: Liten forveksling med KimNK der gitt :p Men klar for GTG hvorsomhelst nårsomhelst uansett :)
 
Redigert:
Damasko DA47

Ny klokke i dag. Veldig fornøyd med denne :D

20141203_231047_zps43c989cf.jpg
[/URL][/IMG]