Dagens klokke

Dette er min favoritt Vintage klokke om dagen, den bærer større enn en Rolex Sportsmodell på armen.
Jeg er helt forelsket i fargen på skiven som går fra brunt ute i kanten til lyse brunt/grønt eller en litt ubeskrivelig farge mot midten.
En slank og veldig behagelig på armen klokke, den integrerte lenken og slanke kassen følger armen perfekt.
For nesten litt Nautilus feeling på denne med tanke på bære komforten.
 
Seiko samurai titanium

49445FFC-6C94-4D24-AF85-3D1A8E575F0A_zps8dbzqvue.jpg
 
Dette er min favoritt Vintage klokke om dagen, den bærer større enn en Rolex Sportsmodell på armen.
Jeg er helt forelsket i fargen på skiven som går fra brunt ute i kanten til lyse brunt/grønt eller en litt ubeskrivelig farge mot midten.
En slank og veldig behagelig på armen klokke, den integrerte lenken og slanke kassen følger armen perfekt.
For nesten litt Nautilus feeling på denne med tanke på bære komforten.

Har hatt samme med annen skive. Stemmer i: Sannsynligvis den mest komfortable klokken jeg har hatt. Av en eller annen grunn ble den solgt :p Angrer litt nå merker jeg.

TBE_0760.jpg


L1010393.jpg


TBE_8738-1.jpg
 
Har hatt samme med annen skive. Stemmer i: Sannsynligvis den mest komfortable klokken jeg har hatt. Av en eller annen grunn ble den solgt :p Angrer litt nå merker jeg.

TBE_0760.jpg


L1010393.jpg


TBE_8738-1.jpg


Utrolig fin den du hadde der, jeg har aldri sett denne i Norge før, kjøpte min på en vintage messe i Sveits for 3 uker siden.
Jeg har sett og hatt en som ligner i norge. Men denne er slankere og 3-5mm større.
 
vintage Friday

Vintage friday- hver eneste fredag

Idag representert ved en Omega Speedmaster Pre-moon watch fra 1964. Med Caliber 321 som hevdes å være blandt noe av det beste som er produsert.... Ifølge de lærde... Ønsker alle en strålende fredag.

 
Gs sbga011

Blir det snart noen snowflakes på bakken også?

2014-12-05%2012.05.15_zpsqzqmycw4.jpg


God helg!

Todda