Dagens klokke

Har fått tilsendt nye reimer og prøver meg litt frem på speedyen. I dag falt valget på grå perlon

image_zps322c306d.jpg
 
Veldig fin :)

Hvordan er perlon strap iforhold til Nato?

Jeg syntes de sitter bedre, og syntes perlon på generell basis ser penere ut. På Speedmaster kan du nesten sette på hva som helst og den vil fortsatt se bra ut, utrolig hvor mange forskjellige reimer og farger den kler.
 
Jeg syntes de sitter bedre, og syntes perlon på generell basis ser penere ut. På Speedmaster kan du nesten sette på hva som helst og den vil fortsatt se bra ut, utrolig hvor mange forskjellige reimer og farger den kler.

Tips om nettside med godt utvalg?
 
Det begynner å bli en god vane å lufte vettet. Ulempen er at turene da ikke trenger å vare så lenge.

10895497_352531144938694_1097718489_n.jpg
 
Tysk urverk av typen E34 M5?

Jeg selv fant frem min første klokke kjøpt for egne penger som (så vidt) kostet over hundrelappen. Kjøpte denne i en alder av 16 år og brukte den daglig i flere år. Den fikk bli med på mye rart og er generelt veldig slitt. Har aldri skiftet batteri i den, og mtp prisen har den virkelig gjort sin nytte.. Nå skal den få leve i klokkeboksen siden den er fin å stille etter :) Bruker den i dag som en last hurrah.

2E3CDE7E-4B66-4D8B-8323-D6C4CF085E06_zpsqrjvgfjs.jpg
 
Redigert av en moderator: